Nämä uudet turvallisuus jutut takaa, ettei matkustajilla ole pommeja, aseita, veitsiä kätkettynä vaatteiden alle. Lentokoneen henkilökunta ei kuitenkaan liity joukkoon alastomaan, vaan pitää tiukasti vaatteet päällä.
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2008/01/605144
Saksassa aloitetaan ensimmäiset
48
20311
Vastaukset
- Mizunderstood
anteeksi kuinka? xD
- "EI" Sammoo Mielt.
NIIMPÄ JA MINKÄ LENTOKONE YHTIÖN? PITÄÄKÖ TÄSSÄ RUVETA PALKKAAMAAN YKSITYINEN, MUTTA SITÄ ENNEN SÄÄSTÄÄ KUNNOLLA. EI TEE HYVÄÄ "NÄKEVILLE".
- voi vee
ai hankaavat paskasta persettään penkkiin,aika ällöä
- Patasuti
voi vee kirjoitti:
ai hankaavat paskasta persettään penkkiin,aika ällöä
Suurin osa ihmisistä pesee alapäänsäkin samalla kun muutkin osat. Onko sinulla hajuongelma, otapa nimimerkissä mainittu työväline ja apuaineeksi otsikosta, kyllä haju lähtee sinustakin
- KANNATAN SYDÄMELLISESTI!
"EI" Sammoo Mielt. kirjoitti:
NIIMPÄ JA MINKÄ LENTOKONE YHTIÖN? PITÄÄKÖ TÄSSÄ RUVETA PALKKAAMAAN YKSITYINEN, MUTTA SITÄ ENNEN SÄÄSTÄÄ KUNNOLLA. EI TEE HYVÄÄ "NÄKEVILLE".
sAKSALAISET OSAA JA TEKEE! SUOMALAISET RIIPPURINNAT JÄÄ KAUAS TAAKSE.
- "EI" Sammoo Mielt.
Voi kissan viikset! Kyllä Maailma pyörii ihan sekaisin. Entäpä jos lenolle sattuu mukaan tulemaan pedofiili? -Kuinkas sitten suu pannaan?
- Come on..
Mitä pedofiili muka tuollaisella lennolla tekisi? Kuka idiootti toisi lapsensa sinne? Haloo..
- kylvetetään
vanhuksia ihan alasti. Hirvittää ajatellakin, jos hoitajatäti onkin pedofiili!
- ei mua palele,ainaskaan vielä
Come on.. kirjoitti:
Mitä pedofiili muka tuollaisella lennolla tekisi? Kuka idiootti toisi lapsensa sinne? Haloo..
kiva kuulla tämmönen uutinen,jotain positiivistä tähän muuten hulluun maailmaan.ihminen on aivan luonnollinen ilman vaatteita,kaikkihan syntyy alasti.joten eiköhän ruveta vaatiimaan että finnair ryhtyisi samaan...
- Entäs jos
ei mua palele,ainaskaan vielä kirjoitti:
kiva kuulla tämmönen uutinen,jotain positiivistä tähän muuten hulluun maailmaan.ihminen on aivan luonnollinen ilman vaatteita,kaikkihan syntyy alasti.joten eiköhän ruveta vaatiimaan että finnair ryhtyisi samaan...
kalu rupeaa seisomaan, pitääkö sitä hävetä ?
- dddddd
kylvetetään kirjoitti:
vanhuksia ihan alasti. Hirvittää ajatellakin, jos hoitajatäti onkin pedofiili!
mummu ja pappa on silloin turvassa vaikka pedofiili heitä jynssäiskin, ei taida olla niitten makuun
- opuiåj
Joopa joo, sitten on penkit aika paskasessa kunnossa :s yök!
- IH LIEBE
NO! NO! NO! GERMANY.
- samanlaista
palvelua meille suomalaisille ! Esim Thaimaan lennot, olisi mukava matkustaa jo valmiina alastomana. Ei sitten tarvitsisi erikseen riisutua paikanpäällä, vaan pääsisi suoraan asiaan.
- dslkldf
Oli sitten mies tai nainen,, niin paikanpäällä kullekkin sukupuolelle suoraan asiaan, kyrvän kun kyrvän päälle voimistelemaan, mikäs sen mukavampaa naisille, matkarasitukset jää saman tien ja rentoutusta koko ajan perillä ollessa...
- I AM BI.
dslkldf kirjoitti:
Oli sitten mies tai nainen,, niin paikanpäällä kullekkin sukupuolelle suoraan asiaan, kyrvän kun kyrvän päälle voimistelemaan, mikäs sen mukavampaa naisille, matkarasitukset jää saman tien ja rentoutusta koko ajan perillä ollessa...
Moi, olisha se kiva jos konessa finnairillaki pääsis sekstaa... Ja jos lentoemot ois asias mukana! Jätkät ainki tykkäis... ja teinit...:):P
- Ich bin Ich Airlines
Tervetuloa mukaan!
- j0ssuliini
No onkos tässä nyt sitten jotain järkeä ? miksei ihmiset keskity asioihin, jotka ovat oikeasti ongelma yhteiskunnalle.
- olisi kimpassa
lennellä koneella nakuna. Olitko 17.v 2004, vai nyt ?
- kaikki asiat
pitää perustella järjellä niin kerro sä nyt sitte mulle että mitä järkee sun tänne kirjottaa ja esim. laittaa kuvii nettii??
että se siitä järkipuolesta:) - jakariset
kaikki asiat kirjoitti:
pitää perustella järjellä niin kerro sä nyt sitte mulle että mitä järkee sun tänne kirjottaa ja esim. laittaa kuvii nettii??
että se siitä järkipuolesta:)No nyt kerrankin saksalaiset keksivät jotakin järkevää. Suomessa on jo alaston uinnit ja kaikki muut niin miksei myös alaston lennot. Mutta ne ei sovi jäykille suomalaisille, nehän paneekin peiton alla pimeässä.
- alaston naku
jakariset kirjoitti:
No nyt kerrankin saksalaiset keksivät jotakin järkevää. Suomessa on jo alaston uinnit ja kaikki muut niin miksei myös alaston lennot. Mutta ne ei sovi jäykille suomalaisille, nehän paneekin peiton alla pimeässä.
Mun mielestä pitäis sallia myös alastomat autolla ajot ja bussimatkat ja miksei junassakin vois olla alaston osastot niinkuin tupakoiville ennen.Vaatteet jätetään asemalle....köyhäkin sais jotain iloa elämään.Tästä vois tulla uus trendi.
- gyävetti
Mihin lennot kuljettaa,ulos maasta vai sisäisiä siirtoja.
- kakkaa..
kuinka voi yleensäkään tarjeta alasti lentokoneessa joka lentää jossain -50C ilmanalassa,mahtaa olla sinisiä nudisteja kun perille pääsee..Eihän niissä koneissa edes vatteet päällä meinaa tarjeta.
- vvvvfffff
saa nähdä paljaita naisia . Taitaa kovat joukkopanot tulla joka lennolla.
- Tapiiri
Sama minulle tuli ensimmäisenä mieleen. Varsinkin jos istuu ikkunapaikalla kun ikkunasta hohkaa kylmää. Takki niskassa ja viltti jalkojen päällä siellä saa muutenkin istua. Mulla on yleensä villasukatkin mukana lennolla. "Yleensä"... nyt kuulosti siltä että matksutaisin paljonkin...
- never
lentokoneessa on muutenkin jo kylmä!
- jämpöä ja
erotiikkaa. Saahan sitä ostaa koneessa sisäistä lämmikettä.
Kyl varmaa joutuvat nostaa lämpötilaa. Tulee varmaan kalliiksi asiakkaille noi lennot. Tuskin saavat mitään isoja koneita edes täyteen.
Ja lapsista; onhan noita Suomessakin uimahalleissa naku-uinteja myös perheille.
Luulis kumminkin että istuimet varustetaan vaihdettavilla istuinpäällisillä.
- Riisuminen myöhäistä
Kyllä ne aseet menee koneeseen asti, jos vasta ilmassa riisuudutaan! Tyhmä kirjoitus.
- NÄIN HOMOTERRORISTIT
Niin että peräsuoleen joku dynamiitti niin kyllä se kone sieltä alas tulee¨.
- paramax80
ei tarvi lentää braziliaan katsomaan alastomia naisia voi lentää vaikka kööpenhaminaan..se sopii paremmin meille köyhillekkin duunareille!! onhan se vähän rennompi loma fiilis kun ei tarvi istua tiukat farkut jalassa ja pallit persiissä!
- uimahalliin
nii ei tarvii lennellä mihinkään
- Kääkkä.
Eiköhän tuo esteettinen puoli ole kuitenkin kallistumassa vanhempiin matkustajiin, jotka muutenkaan eivät niitä ihailevia katseita saa.
- nuortyttönen. (:
mä en helvetis ikinä menis lentokoneeseen jossa kaikki on alasti. pelottavaa :oluulen, että sinne vaa menee jotai miehiä ja vanhoi mummoi.
- Seka-työmies
Huonosti pyhitty tuhkaluukku sotke sontaan istuin penkitit
- _Jappe
Toivottavasti tuo kone ei koskaan syöksy alas. Ovat nekrofiilit ihmeissään.
- Tullivirkailija
vois olla alastomuusvaatimus.
- sexiterroristi
...seksipommit?
- Nimetön
kyl täytyy sanoa että ihmiset nykyään ihan pönttöjä.. ihan kuin ei tärkeämpää olisi.. kaikki pyöri seksin ympärillä.. entä ne pienet lapset samoilla lennoilla.. kyl on vaan niin sairasta tä nyky elämä..
- ytuytruytu
Nimetön kirjoitti:
kyl täytyy sanoa että ihmiset nykyään ihan pönttöjä.. ihan kuin ei tärkeämpää olisi.. kaikki pyöri seksin ympärillä.. entä ne pienet lapset samoilla lennoilla.. kyl on vaan niin sairasta tä nyky elämä..
Mun mielestä taas on vitun sairasta että tällänen joku idea on jonkun mielestä todella perverssiä ja kamalaa. Mieti ihan itseksesi kuinka paljon olet erkaantunut siitä, mitä ihmiset ovat joskus olleet, vitun snobi ja hienohelma kukkahattutäti.
- maailmanmatkaja
eihän tuossa ollut kyse turvallisuudesta. Kyse on jostain itä-saksalaisesta ajattelusta, jossa nähtävästi arvostetaan alastomuutta. en vain saanut jutusta oikein kiinni, että ovatko he muuten vain ilmassa ja koska vaatteet laitetaan takaisin päälle. Mielestäni melko turha idea, eikä taida lähteä kunnolla liikkeelle, ellei nudismia sitten jätetäkkin vain pienelle osalle kansasta.
- asdfjkl
pics or it didn't happen
- tiädemiäs
Millainen saksalainen, sellainen lentokone.
- pois ja katsele
peiliin... sellaista siellä on.
- Miten se
pois ja katsele kirjoitti:
peiliin... sellaista siellä on.
sitten onnistuu ? Ei se peiliä katsomalla onnistu, eihän mulla ole edes rintoja !
- ja syvä
maa kuoppa johon se upotetaan. Näin tanko pysyy huojumatta paikoillaan ruohikossakin.
- johannes19
Toivottavasti alastonlennot lanseerataan myös tunnetusti pommi- ja asehysteriaa potevassa Yhdysvalloissa laajemmassa mittakaavassa "kansallisen turvallisuuden" nimissä. Eihän sille olisi kuin teennäinen häveliäisyys esteenä, mikä kyllä tunnetusti on ihmishenkeä arvokkaampi asia. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358