Moi, mistä Turusta voisi saada kuomullisen peräkärryn HALVALLA vuokralle?
Pitäis muuttaa piakkoin eikä rahoja olis oikein mihinkään satasen kuorma-autoon..
Googlesta tuntuu löytyvän vain noita kalliita kärryjä jossain teboililla jne.
Kenelläkään lainata semmosta halvalla? :)
Turusta peräkärry vuokralle?
3
2168
Vastaukset
- venetrailerin
kerran "ammatti ihmiselle" joka piti kuljettaa pieni vene muutama kilometri.
Totuus paljastui vasta lainauksen jälkeen, tämä muutama km oli Siuntio-Vaasa-Siuntio ja tämä pieni vene oli 7,4m. Vene oli vedetty vinssillä väkisin päälle joten vinssivaijeri oli entinen. Kärryssä oli kolhuja ja sinistä väriä veneestä.
Taitaa kuule olla paras että vuokraat sen kärrysi TB:ltä niin ei satu toisille sama mitä minulle. - googlesta löytyi..
googlesta löysin ton www.saz.fi kympillä väittää vuokraavansa.
itse kyllä varmaan tebbelle mielummin menisin..- Janne.Turku
Vuokrasin tuolta www.saz.fi sen kärryn.
Kun soitin niin ilmoittivat että puhelinvarauksista veloitetaan lisäksi 5e.
Samalla sielt sanottiin, että jos teen itte varauksen netistä niin varausmaksua ei mene.
Oli ainakin tarpeeksi iso kärry ja halpa, omavastuuvakuutuksen jos halus ni se maksoi 10e lisää, mut itse en semmoista ottanut.
Eli kympin veroineen velotti luottokortilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299