Voi voi teitä reppanoita

Olen puhunut

On se kyllä hauska nähdä kuinka Suomen pölhökansa on tarttunut "trendikkäiden citylehtien" 1990-luvulla toitottamaan ja täysin kaupallistettuun sinkku-termiin ja sen sisältämään viriiliin, lue huorahtavaan, elämään. Sinkku sitä, sinkku tätä, sinkku, sinkku, sinkku... Levy taisi jäädä päälle. Ei riittänyt, että kaupallistamisenlonkeroihin saatiin sukukypsin väestönosa vaan seuraava veto oli yksinhuoltaja-sanan uudelleen muotolu muottiin sinkkuäiti/-isä. Älkää vaan ihmeessä luoko ihmissuhteita, harrastakaa sinkkuseksiä viiden partnerin kanssa vuoden aikana, älkää perustoko perhettä(eihän sitä sitten voi olla vapaa, villi, viriili ja seksikäs elämäntapasinkku ja bailata), ja kasvattakaa toisten lompakkoa. Kai joku teidänkin tolloilusta nykii partaansa tilin kasvaessa.

28

2750

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkuista

on kuitenkin "sinkkuja" enempi vähempi "tahtomattaan". ..nykyaikana tuo pariutuminen tuntuu olevan aina vaan vaikeampaa. "mulle on tiedossa jotain parempaa, et kelpaa. ..seuraava on heti nurkan takana."..ja mitä vanhemmaksi tulee, sitä vaikeammaksi tuntuu käyvän. Onneksi olen mies, ja voin rehellisesti nauttia sitoutumiskammostani. :D

• perheen perustaminenhan

ei kasvatakaan kenenkään lompakkoa. Pölhö.

• .......sinkkuus.....

......oli IHANAA !!!

Olen nyt varattu, mutta kaipaan sinkkuaikoja. Minä, vannoutunut parisuhde-ihminen hullaannuin kahden (2) vuoden sinkkuuden aikana vapauteen täydellisesti. Nyt parisuhde ei tunnukaan hyvältä, vaikka rakastamani mies on kaikin puolin mukava, kiltti, seksikäs ja huomioiva.

Yritän kuitenkin vielä opetella parisuhde-elämää, mutta jos homma ala tuntua hyvältä, eroa upeasta miehestä.

Ymmärrän oikein hyvin, miksi nykyään on niin kovin paljon sinkkuja. Sinkkuus on todella mukavaa.

• oikeinn

mutta se, että mies on oma ei kyllä paranna asiaa tippaakaan.

• Suuri Isä
        oikeinn kirjoitti:

mutta se, että mies on oma ei kyllä paranna asiaa tippaakaan.

siinä tapauksessa, että minä olisin se mies.

• sp86

mies, joka vain jakaa (tauti-)munaansa jokaiselle (tauti-)pillulle? Itse haluaisin naisen, joka on kokematon, osaa sänkyhommia jonkun verran tai jonkun siitä väliltä. Minun mielestäni ihmiset, jotka nussivat paljon eri henkilöiden kanssa, tulisi pariutua keskenään. Saavat sitten keskenänsä levitellä niitä tautejansa (toisillensa).

• iloinen sinkku

elää parisuhteessa pettäjän kanssa,paljon mielummin reppana silloin.

Sekö toisi onnea,onkohan uskollista olemassakaan.

• sp86
        iloinen sinkku kirjoitti:

elää parisuhteessa pettäjän kanssa,paljon mielummin reppana silloin.

Sekö toisi onnea,onkohan uskollista olemassakaan.

miehet, joista te naiset ette pidä, ovat uskollisia.

• Olen puhunut

Tiennäytäjänä on toiminut trendisarja "Sinkkuelämää", jonka "elämänoppeja" halutaan yhden jakson jälkeen soveltaa tosielämässä.

• sääntönyrkki

Fistaan teille nyt yhden hyvän nyrkkisäännön perseeseenne: teetteks te oikeasti sitä mitä itse haluatte, vai mitä muut haluaa?

• muija.

perustin perheen matkiakseni kaveriani, sekä tullakseni sosiaalisesti hyväksytyksi.

Lastenhoito ja miehen naama vituttavat, onneksi on vieraissa käyminen keksitty.

Olen siis piilosinkku. :D

• muija.
        muija. kirjoitti:

perustin perheen matkiakseni kaveriani, sekä tullakseni sosiaalisesti hyväksytyksi.

Lastenhoito ja miehen naama vituttavat, onneksi on vieraissa käyminen keksitty.

Olen siis piilosinkku. :D

Olenko mielestänne reppana, moderni nykynarttu, vai kenties traditionaalinen kaksinaismoralisti?

• hgjhkölj

jep.

• tolloillen!

"Älkää vaan ihmeessä luoko ihmissuhteita, harrastakaa sinkkuseksiä viiden partnerin kanssa vuoden aikana, älkää perustoko perhettä(eihän sitä sitten voi olla vapaa, villi, viriili ja seksikäs elämäntapasinkku ja bailata), ja kasvattakaa toisten lompakkoa."

Okei, sopii mulle! (Tosin vaihdan sanan "ihmissuhteita" muotoon "parisuhteita".) En tosiaan haaveile perheestä, lastenhoidosta.. Eikä minua haittaa rikastuttaa muita, miksi haittaisi? Raha ei ole minulle tärkeää, jos joku sitä haluaa haalia niin haalikoon. Minä vain elelen niin kuin haluan. Kuollaan kaikki kuitenkin, miksi eläisin muitten toiveiden mukaan tämän lyhyen elämäni?

Hauskanpito on hauskaa!

• ei sitten mistään mitään

Vai luulevat nämä nykynuoret olevansa "menestyviä kaupunkilaisia"

Ja hohhoh. Se homma jäi 80-luvulle, ja ainoa väläys mitä te säälittävät runkkarit todellisesta "nuoresta menestymisestä" ja siihen liittyvästä asenteesta näette, on Miami Vicen dvd-boksi.
      Kun pannaan ehta 80-luvun juppi ja joku 2000-luvun metropersereikä rinnakkain niin siinä kalpenee 2000-luvun muka-menestyjä.

Ette te edes tiedä mitä bailaaminen tarkoittaa, kinkereitä ja nyyttikestejä te pellet järjestätte.

• konkurssi vastaan?

Mitäs kasarimenestyjä uikuttaa tällä palstalla?

• kasarijuppi

jos nämä 2000-luvun "menestyjät" näkisivät ehdan kasarijupin kuten minä niin varmasti kalpenisivat ja nuo heidän"bileensä"näyttäisivät lähinnä mehukesteiltä.

• asia ole niin, että
        kasarijuppi kirjoitti:

jos nämä 2000-luvun "menestyjät" näkisivät ehdan kasarijupin kuten minä niin varmasti kalpenisivat ja nuo heidän"bileensä"näyttäisivät lähinnä mehukesteiltä.

aika on ajanut teidän ohitsenne.

"Beatlesin jälkeen ei ole tullut mitään"

• trendikäitäkö?

On aina niin surullista katsella, kuinka Siperian länsi-laidalla asustavat tomppelit koittavat olla niin maailman kansalaisia että.

Lopettakaa se esittäminen, teette itsenne vain naurun alaisiksi.

• itse esittäminen!

Onnellisen ihmisen ei tarvitse takertua muiden elämänvalintoihin. Sinä et sellainen ole.

• suomi-tolloon
        itse esittäminen! kirjoitti:

Onnellisen ihmisen ei tarvitse takertua muiden elämänvalintoihin. Sinä et sellainen ole.

Kalikka osui suomi-tolloon!

• ed.
        suomi-tolloon kirjoitti:

Kalikka osui suomi-tolloon!

minä elän kyllä avoliitossa.

• realismus

Virsut jalkaan ja väiski päähän??

• taitaa olla hyvin

katkeroitunut itse ;-)

• Olen puhunut

Mutta elän tällä hetkellä avoliitossa, jälkipolvea ei ole vielä kuitenkaan ehtinyt siunaantua.

• Totta on, että sinkku -termiä käytetään nykyisin tosi paljon, ja kaupallistettuhan se on vähän liiankin kanssa. Varmasti ei 80-luvullakaan vielä sinkkuudesta näin isoa ääntä pidetty. Nykysin monenlaisia sinkkutilaisuuksia järjestetään sekä risteilyjä ja iltoja. Joskus on järjestetty jossain jopa sinkkujen sauvakävelykin, ja joulun alla kaupoissakin myydään sinkkukinkkuja. Onhan se ihan ok, jos jotakin sinkuillekin joskus järjestetään, mutta liika on liikaa. Pitäisi kaupallistamisessakin olla jotku rajat. Ei mennä yli äyräiden.

• realismus

Alunpitäen sinkku-termiä käytettiin vapaaehtoisesti naimattomina (tai parisuhteettomina) pysyttelevistä nuorista ihmisistä. Nyt se on levinnyt käsistä, en minäkään pitkään halunnut kategorisoida itseäni sinkuksi, kuullosti aivan naurettavalta, leski mikä leski. Mutta korva tottuu ja olen jo (lähes) hyväksynyt se, että jokainen partneriton on sinkku hiekkalaatikosta terveyskeskuksen vuodeosastolle, vaipoista vaippohin...

• pappa ja mamma ku päätitte olla vastaan.
      Niin hyvin kerta tiesitte, ero ei meille passaa.
      Mutta talavella maa on valakonen, se on syksyn tullen musta. Tulevan vuoren turvaksi,mä uutta kultaa rustaan

Isä tahtoi rikasta
      Mutta minä yksin komiaa
      Äiti toivoi rakasta
      Mutta komia on aina komia
      Isä tahtoi rikasta
      Mutta minä yksin komiaa
      Äiti toivoi rakasta
      Mutta komia on aina komia
      Komia
      :D Joten pitäskö harmittaa...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1821
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1579
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      102
      1523
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1437
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      278
      1218
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1080
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1071
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1022
    Aihe