Ja viimeinen päivä tätä kuuta raittiina, se on kohta kevät!!
31.1-08 Torstai
15
612
Vastaukset
Kevät joo. Raittiina kohti kevättä sitten.
- tissuntassun
Selvälle keskiviikolle hyvä jatko tämä torstai.
Lunta sataa siihen malliin että maisema on valkoinen ja kaunis-reippailuna aamulla lumityöt.
Mukavaa päivää kaikille!- =onnistuinpas=)
siis tissuttelusta tassutellut maanantaista asti irti. Ja jatkan samaa linjaa.
- goodman
tuon vähän eriväriä tähän keskusteluun, eli en ole selvä ainakaan nyt....No kuhan ensimmäiseksi tulisi kunnon pakkas ja lumi talvi.
- barbados
raittiina ollaan ja eletään.
- Bunuel1981
Raittiina, raittiina, raittiina.
- teeki
Tosiaankin, viimeinen tammikuuta ja raittius jatkuu.
- nyssäkkä
Näin on!
- osakesäästäjä.
Alkaa olla tipaton lopuillaan! Hyvin me on kestetty. Kiitos vaan kaikille.
- Jaatinen
Meinaatko vetää perseet huommenna 8O
T. Jaatinen, raitis ihsinööri ja onnellinen mies - Oolofi
Jaatinen kirjoitti:
Meinaatko vetää perseet huommenna 8O
T. Jaatinen, raitis ihsinööri ja onnellinen miesaattelin mennä huomennakin ryhmään.
- Oskari2
Oolofi kirjoitti:
aattelin mennä huomennakin ryhmään.
Sinä olet ollut raittiina jo pitkään. Et varmaan muista enää, millaista krapulassa on olla?
Minulla jatkuu raittius tipattomasta tammikuusta huolimatta. - Oolofi
Oskari2 kirjoitti:
Sinä olet ollut raittiina jo pitkään. Et varmaan muista enää, millaista krapulassa on olla?
Minulla jatkuu raittius tipattomasta tammikuusta huolimatta.Kyllä minä muistan millaista on olla krapulassa niin henkisesti kuin fyysisestikin, ja vielä taloudellisestikin. Sen takia nytkin juon kokista, vaikka rahaa ois kaljotellakin.
- Oskari2
Oolofi kirjoitti:
Kyllä minä muistan millaista on olla krapulassa niin henkisesti kuin fyysisestikin, ja vielä taloudellisestikin. Sen takia nytkin juon kokista, vaikka rahaa ois kaljotellakin.
Katsos, kun juopoilla on joskus hermot tiukoilla. Ajattelin testata, oletko todella juoppo.
- Oolofi
Oskari2 kirjoitti:
Katsos, kun juopoilla on joskus hermot tiukoilla. Ajattelin testata, oletko todella juoppo.
Joo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191