Minulla on ollut undulaattipariskunta 6 vuotta. Eilen kuitenkin uros heitti henkensä ja nyt ennen niin iloinen ja utelias naaras vaan kököttää apaattisena orrellaan. Ennen se näykki sormiani ja nenääni kun tulin häkin lähelle ja se tuli innokkaasti ulos kun avasin häkin oven. Olen yrittänyt parhaani mukaan pitää sille jatkuvaa seuraa, juttelen sen kanssa, pidän häkin ovea auki ja koetan houkutella sitä hirssintähkillä. Se reagoi minuun, muttei suostu tulemaan ulos eikä leikkimään. Terve se kuitenkin on, syö ja juo eikä nypi sulkiaan tms.
Kellään tietoa/kokemusta, meneekö tämä masentuminen linnullani ohi? Onko jotain keinoja, jolla saisin piristettyä sitä?
Uutta lintua en pysty ottamaan, sillä en pysty sitoutumaan niin moniksi vuosiksi eteenpäin hoitamaan sitä.. Olen kuitenkin siinä iässä, että muutan pian uudelle paikkakunnalle opiskelemaan jne.
Ikävöivä lintu
paperinn
1
314
Vastaukset
- 123
Olisiko mahdollista löytää tytölle koti jossa joku kaipaisi morsianta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076