Hej!
Mulla on kotona 4-vuotias cockerityttö ja hänelle pitäisi löytää trimmaaja Turun seudulta. Muutettiin vasta tänne eikä oikein tunneta piirejä mutta koira on ihan kotihauva eli perustrimmaajaa etsitään. Tietäisikö joku minne kannattaa mennä? Pelottaa että joku menee pilaamaan tuon turkin trimmaamalla väärin(esim.koneella niinkuin kaverini koiralle kävi)...
Kiitoksia vastauksista!
Trimmajaa Turun seudulta?
spanielityttö
2
489
Vastaukset
- trimmaaja
Turussa on ainakin Kauhasen Nina, hänellä on monenkymmenen vuoden kokemus cockereista, eli todellakin osaa asiansa. Ja käsittääkseni hänellä on ihan trimmausliike siellä. Cockerit ry:n sivuilta löydät trimmaajalistan ja numeron.
- spankkuli
Hanna Nyman on cockeri-kasvattaja ja tosi hyvä&lempeä(ei liian kovakourainen, toisin kuin jotkut muut)trimmaaja, hän trimmaa Länsikeskuksen lähellä olevassa eläinkaupassa Zoojattaressa.Itse käymme hänen luonaan trimmattavana. Laita googleen hakusanaksi kennel finemoon ja löydät hänen kotisivunsa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086