Minun kaksi tyttöhiirtäni pyöräyttivät tässä taannoin poikasia :D
ja olisin kiinnostunut nyt hiirten väristä/niiden periytyvyydestä. Poikaseni ovat ruskeita, valkoisia harmaita sekä ruskea-valko kirjavia, kaikilla punaiset/tummanpunaiset simmut. Ruskeilla hiirillä on harmaa aluskarva, ja toisella niistä on sellasta pitkää karvaa siellä täällä harvakseltaan kehossa.
Löytyisikö mistään suomenkielisiä (englanninkielisetkin käy) sivuja missä olisi luettelo ja kuvat hiirien väreistä? Vai päteekö hiirten värit ja värimuunnokset samoin kuin gerbiileillä? Googlettaa olen yrittänyt mutta en ole onnistunut, kiitos kaikille vastanneille :)
Hiirten väreistä ja värimuunnoksista...
...kiinnostunut :)
1
437
Vastaukset
- catitus81
Eipä tuo kuvailu auta värien tunnistamisessa mitään. Kirjauduppa hiirifoorumille [www.hiirifoorumi.net], ota hiiristäsi kunnon kuvia, ei siis mitään suttuisia ja epämääräisiä ja kysele väripaletti-osiossa hiiriesi värejä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066