ja olen vieläkin järkyttynyt tapauksesta.
"Keitä he ovat ja mistä he tulevat"
MarttyyriMallari-TTt
Näin homon...
5
341
Vastaukset
- Volvo Salesman
Sillä siitä pääset.
- sirpamaikkarilta
nyt mun arvostus tippua kerta laakista. Mut mä oon menossa huomenna kahteen eri homomestaan ja vielä lesbojen kanssa. Ja kummassakin eri paikassa on sovittu tapaamiset eri homojen kanssa.
"Homoemo ja vielä ylpeä siitä!"- ostrich
Tuskinpa tuollasella perusteella arvostustaan määrittelevillä on suurta väliä.
- sirpamaikkarilta
ostrich kirjoitti:
Tuskinpa tuollasella perusteella arvostustaan määrittelevillä on suurta väliä.
Mut kun Martsu vaan tos aikasempaa ehti vähän kehasee mun sivistystä ja kaikkee muutaki siin sivussa. Ni nyt mä paljastunki homojen ystäväks. Mut kyl mä pidän mun ihQ:t kaverit ja jätän väliin tapaamisen Martsan kaa.
"Emme tapaa toisiamme Mallarin homofobian takia"
Faghag now and 4ever! - ostrich
sirpamaikkarilta kirjoitti:
Mut kun Martsu vaan tos aikasempaa ehti vähän kehasee mun sivistystä ja kaikkee muutaki siin sivussa. Ni nyt mä paljastunki homojen ystäväks. Mut kyl mä pidän mun ihQ:t kaverit ja jätän väliin tapaamisen Martsan kaa.
"Emme tapaa toisiamme Mallarin homofobian takia"
Faghag now and 4ever!Martsulle on paree ollakin olematta itseään paremmassa seurassa ettei turhaan ahdistu..
"Ei ole elo helppoa monifoobisena Mallarina"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363837- 122586
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 831287
- 141266