Keskustelua

Eilen sanottiin huomenta.

Tänään näyttää tulevan vähän hiljaisempi päivä.

12

869

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuki vastaan tuolla alakerrassa olen aina muutaman sanan vaihtanu koiran kanssa ollaan tutut ennestään.
      Toinen naapuri alkoi valittaan että oli kuullut koiran haukkumista.
      Vaistosiko koira moitetta mutta kuitenki se nosti kovan äläkän tätä naapuria vastaan.
      Miten naapuri saa lepytettyä koiran jää nähtäväksi.

• Meidän koiramme oli vuosikausia kirjeenvahdossa ystäviemme kissan kanssa. Se oli mukava tapa hoitaa suhteita.
        Jospa se sinun naapurisi ensi hätään yrittäisi hieroa sopua kirjoittamalla oikein kauniin kortin sille kääpiöpiskille.

• jjoutava

anteeksi naapurin koira:

• Hintriika*
        Venlastiina kirjoitti:

Meidän koiramme oli vuosikausia kirjeenvahdossa ystäviemme kissan kanssa. Se oli mukava tapa hoitaa suhteita.
        Jospa se sinun naapurisi ensi hätään yrittäisi hieroa sopua kirjoittamalla oikein kauniin kortin sille kääpiöpiskille.

- Minun koiranipa osaa lukea.
        - Joo, olen kuullut.
        - Mistä sinä sen kuulit?
        - Minun koirani kertoi sen minulle.

• Venlastiina kirjoitti:

Meidän koiramme oli vuosikausia kirjeenvahdossa ystäviemme kissan kanssa. Se oli mukava tapa hoitaa suhteita.

samalla parantais isäntienkin välejä.
        Kyllä hienotunteisuus on naisten laji, huomasin tuon yhdys-sana virheenikin hienotunteisesta kirjoituksestasi.

• Venlastiina
        jjoutava5 kirjoitti:

samalla parantais isäntienkin välejä.
        Kyllä hienotunteisuus on naisten laji, huomasin tuon yhdys-sana virheenikin hienotunteisesta kirjoituksestasi.

Jos tarkoitat, että otsikosta puuttui yksi ässä, ei se maalta merelle vie. Sehän saattoi ihan olla sormen tai näppäimistön vika.
        Minulla oikean käden keskisormessa ei lääkärintarkastuksessa todettu mitään vikaa. Selvästi se on luulosairas, koska on koukistunut ja kipeä. Pätemisen tarpeessa se koheltaa sinne sun tänne ylimääräisiä kirjaimia.
        Välilyöntinäppäinkin on lastenlasten pelaamisten jäljiltä väsähtänyt ja toimii vain inspiraation yllättäessä.
        Mutta mitäs me pienistä. Kirjoitellaan edelleenkin!
        Vielä siihen meidän koiraamme ja ystäviemme kissaan: kumpikaan ei osannut lukea eikä kirjoittaa, joten kissan "äiti" ja koiran "mummu" toimivat sekä sihteereinä että tulkkeina.

• Venlastiina kirjoitti:

Jos tarkoitat, että otsikosta puuttui yksi ässä, ei se maalta merelle vie. Sehän saattoi ihan olla sormen tai näppäimistön vika.
        Minulla oikean käden keskisormessa ei lääkärintarkastuksessa todettu mitään vikaa. Selvästi se on luulosairas, koska on koukistunut ja kipeä. Pätemisen tarpeessa se koheltaa sinne sun tänne ylimääräisiä kirjaimia.
        Välilyöntinäppäinkin on lastenlasten pelaamisten jäljiltä väsähtänyt ja toimii vain inspiraation yllättäessä.
        Mutta mitäs me pienistä. Kirjoitellaan edelleenkin!
        Vielä siihen meidän koiraamme ja ystäviemme kissaan: kumpikaan ei osannut lukea eikä kirjoittaa, joten kissan "äiti" ja koiran "mummu" toimivat sekä sihteereinä että tulkkeina.

ässähän siitä puuttu jominä aattelin mikä väli tuossa.
        Suotuisasti, hienotunteisuudessasi osaat selittää nämä onglema kohat.
        Kännykkä se vasta epel on niin lähekkäin on ne näpyt, koko ajan joutuu vainuaan näytöstä menikö oikein.

• jjoutava kirjoitti:

anteeksi naapurin koira:

meinaa ottaa meillä ylivallan. Se on sellainen
        koira ( iso koira pienissä nahoissa),ainakin itse luulee niin.
        Mutta onneksi osaan tulla toimeen Jerrycottonin kanssa .

• Meidän tutuilla on sellainen seropi karvaturri, joka aamu sanoo isännälle kuonollaan huomenta ja vaatii aamulenkille.
        Siinä nyt ei ole mitään kummaa, mutta kun hän klo 10 tienoissa vaatii emäntää lenkille ja isäntä ei kelpaa. Iltapäivällä on taas isännän vuoro ja emäntä ei kelpaa. Illalla on taas emännän vuoro.
        Tämä on kuulemma toistuvaa ja tuo turri osoittaa selvästi paheksuntansa, jos sen valitsemaa rytmiä vaihdetaan.
        Varsinainen ulkoiluttaja.

• Onkkelis
        Jopel kirjoitti:

Meidän tutuilla on sellainen seropi karvaturri, joka aamu sanoo isännälle kuonollaan huomenta ja vaatii aamulenkille.
        Siinä nyt ei ole mitään kummaa, mutta kun hän klo 10 tienoissa vaatii emäntää lenkille ja isäntä ei kelpaa. Iltapäivällä on taas isännän vuoro ja emäntä ei kelpaa. Illalla on taas emännän vuoro.
        Tämä on kuulemma toistuvaa ja tuo turri osoittaa selvästi paheksuntansa, jos sen valitsemaa rytmiä vaihdetaan.
        Varsinainen ulkoiluttaja.

Sellainen karvaturri pitäis meikämummollakin olla, että monta kertaa päivässä lenkille saisi.

• Katicat2
        Onkkelis kirjoitti:

Sellainen karvaturri pitäis meikämummollakin olla, että monta kertaa päivässä lenkille saisi.

Yleensä puhutaan koiran ulkoiluttamisesta, mutta taitaa olla pikemmin niin että koirat ne ovat jotka ulkoiluttavat ihmisiä. Jos minulla olisi koira, niin ilman muuta koira ulkoiluttaisi minua. Eihän minua kukaan ulos saisi varhain aamulla, vesi- tai räntäsateessa.

• Katicat2 kirjoitti:

Yleensä puhutaan koiran ulkoiluttamisesta, mutta taitaa olla pikemmin niin että koirat ne ovat jotka ulkoiluttavat ihmisiä. Jos minulla olisi koira, niin ilman muuta koira ulkoiluttaisi minua. Eihän minua kukaan ulos saisi varhain aamulla, vesi- tai räntäsateessa.

Niin se meidänkin koiramme ulkoilutti meitä - joko yhdessä tai erikseen.
        Minä sitä koulutin, ja se totteli kuin ajatus.
        Mutta sovinisti se oli. Jos olimme kolmisin liikkeellä, ja minä komensin koiran sivulle, se meni kuuliaisesti "vaarinsa" sivulle.

Kyllä koira hyödyllinen oli, ja kyllähän sekin puolestaan meitä koulutti. Se ei yhtään pitänyt metelistä, vaan tuli heti väliin, jos karjuimme toisillemme. Pakko siinä oli totutella tappelemaankin kuiskaamalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe