UFO incident in Finland
18
1871
Vastaukset
- Sanomistakin pitää olla
Jos ei ole mitään sanomista itse linkin lisäksi niin mitä helvettiä sinä laitat sitä tänne kun tämä on jo laitettu tänne varmaan jo yli 5 kertaa ehkä jokin 23 kertaa käynyt viime vuoden puolella tämä juttu luulisin ainakin kun viime vuona vilkuilin niin aina vähän väliä uusi aloitus tuli tälle. Kyllä sulla jotain sanomistakin pitää olla jos sinä uudestaan pistät tämän koska näyttää olevan sinun laittamiset että haluat vain spammata palstaa ja laittaa alaspäin muut viestit.
- näin jutun
Mitään sanomista minulla???!! Naisillahan sanomista oli! En ole tietääkseni ennen juttua missään nähnyt ja siksi laitoin tänne...niin nythän selvisi että se on täällä tuttu juttu.
Itsekkin olen UFOn joskus 60-luvulla nähnyt, mutta mitäs siitä...Eikä se ollut mikään parapsykolooginen
tila tms..ihan aito ja selvä tapaus..Jokin tuntematon iso lentävä kohde se oli ja jää arvoitukseksi mikä ja miksi jne...
Antaa UFOjen olla ja kuljeksia. Talo elää tavallaan ja vieraat käy ajallaan... - Keibel Ihkmethzar
näin jutun kirjoitti:
Mitään sanomista minulla???!! Naisillahan sanomista oli! En ole tietääkseni ennen juttua missään nähnyt ja siksi laitoin tänne...niin nythän selvisi että se on täällä tuttu juttu.
Itsekkin olen UFOn joskus 60-luvulla nähnyt, mutta mitäs siitä...Eikä se ollut mikään parapsykolooginen
tila tms..ihan aito ja selvä tapaus..Jokin tuntematon iso lentävä kohde se oli ja jää arvoitukseksi mikä ja miksi jne...
Antaa UFOjen olla ja kuljeksia. Talo elää tavallaan ja vieraat käy ajallaan...Es ero wahrheit geschichte!
frau's sprechen sant! - hfjh34hhdfj
Keibel Ihkmethzar kirjoitti:
Es ero wahrheit geschichte!
frau's sprechen sant!Hhmm. oli aika Juhan af Grann tyylistä matsua.
Jotain jäi mieleen. 22 aikaan kahtoin uutisia ja uhvo tuli. Sisko herätettiin kuitenkin puoli 2 aikaan.
Sisko laittoi kähtensä valon eteen ja sai siihen PALOVAMMOJA. Naamasha ei ollut mitään.
Ainakin toinen shiskoista oli tosiuskovainen, liekö kyseessä Texas ufon kaltainen uskovaispelko maailmanlopusta.
En tiedä Nivalan uhvosta muuta jotenka muuten vaikea kommentoida. Reportaasi oli silti vähän ilopillerimäinen ettei sitä hirveän todesta voine ottaa kai.
- heinäkuussa
Ufotarina kotimaisin voimin
Kirjoittanut: Linkitys 30.7.2007 klo 19.05
Vanhat rouvat puhuvat vakavissaan.
Tapahtumapaikkana Nivala.
http://www.youtube.com/watch?v=ELTd3HTioNE&mode=related &search=- afgrannia
Mukatieteellisyyttä ilman indiisioita. Journalistinen taso kukoistaa: Nivala, Finland ja Lapin maisemaa poroineen. Tuli tuollainen pieni 500 kilometrin maantieteellinen virhe. No menihän grannilla aikoinaan luontodokussakin lintujen kuva- ja ääniraidat sekaisin.
- hfjh34hhdfj
afgrannia kirjoitti:
Mukatieteellisyyttä ilman indiisioita. Journalistinen taso kukoistaa: Nivala, Finland ja Lapin maisemaa poroineen. Tuli tuollainen pieni 500 kilometrin maantieteellinen virhe. No menihän grannilla aikoinaan luontodokussakin lintujen kuva- ja ääniraidat sekaisin.
Tuossa eka pätkässä puhuivat että kuin kuu olisi tullut oudon alas.
Itse olen seurannut talvella kuu liikkeitä ja kuu todellakin liikkuu välillä "piilossa" tai sitten hyvin korkealla. Joskus kun ilma sopiva, kuu alhaalla se möllöttää erikoisen värisestikin. Siitä nuo rouvat ovat kenties saaneet päähänsä että kuu tippuu!
Nooh, toki kuu aseman voisi tiedostoista tarkistaakin, mutten jaksa. Krapula nääs..
:-)
- cvvbvbbbbbb
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?pelaaja=205
kauhee alieni.- vvbbb
60-kymppiset akat jauhaa paskaa. huhhu! (MÄ NÄIN SEMMOSEN PALLON). Hyvää yötä.
- Ainaki
vvbbb kirjoitti:
60-kymppiset akat jauhaa paskaa. huhhu! (MÄ NÄIN SEMMOSEN PALLON). Hyvää yötä.
80-vuotiaita olivat!
- _äly
Ainaki kirjoitti:
80-vuotiaita olivat!
teinien tasolla!
- eipä vähätellä
_äly kirjoitti:
teinien tasolla!
Olisiko tuon arvion esittäjä itse teini? Varmaankin jonkun nuoren missin todistus olisi uskottavampi.
Muistan nähneeni tuon pätkän tv:stä joskus 90-luvulla, jossakin kyseistä aihetta käsittelevässä dokumentissa. Voin sanoa, että olen aika puolueeton siinä asiassa, että pitikö videolla esiintyvien mummojen näköhavainnot todellakin paikkansa, vai puhuivatko mummot täyttä tuubaa. Vaikka asia uskomattomalle tuntuukin, niin en kiellä etteivätkö he olisi totta puhuneet, mutta en menisi väittämäänkään että mummojen kertoma pitäisi vuorenvarmasti paikkansa. Paha mennä jämptisti vastaan väittämäänkään, kun molemmat kertoivat nähneensä saman. Tuskin samaa harhanäkyä on nähnyt kaksi ihmistä yhtäaikaa.
- voivat nähdä
saman harhanäyn yhtä aikaa. Ei siinä mitään epätavallista ole. Jännä inhimillis-maanpäällinen tosi-ilmiö sinänsä toki. Paljon kiinnostavampi asia tuommoinen on kuin koko ufoismi.
B.Borg kirjoitti:
juttu on Juhan af Grannin filmistä ' Visitors from Space ' vuodelta 1992.
Muistin hiukan väärin. Eli tuo Nivalan juttu onkin peräisin Juhan af Grannin filmistä ' Ufot ja paranormaalit ilmiöt ', osa 1.
- uskotaanko ?
voivat nähdä kirjoitti:
saman harhanäyn yhtä aikaa. Ei siinä mitään epätavallista ole. Jännä inhimillis-maanpäällinen tosi-ilmiö sinänsä toki. Paljon kiinnostavampi asia tuommoinen on kuin koko ufoismi.
--> saman harhanäyn yhtä aikaa.
- tieteellistä
uskotaanko ? kirjoitti:
--> saman harhanäyn yhtä aikaa.
todistusaineistoa on, mutta saihan David Copperfieldkin sumutettua porukkaa lukuisia kertoja milloin missäkin. Vapaudenpatsas 'katosi' jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021717
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 781351
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741111- 691011
- 38982
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975