lahjaksi kummipojalle?

kummitus80

minun rakas kummipoikani täyttää kohta vuoden:D olen innoissani, mutta olen miettinyt ,että mitä ostaa lapselle jolla on meilkein kaikkea. Leluja on vaikka kuinka ym.. Vaatteita en halua ostaa koska lapsen äiti on todella tarkka siitä mitä lapselle ostaa päälle pantavaksi.. onko siis joitain ehdotuksia?! kiitos paljon:)

9

884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jospa meillä

yksi hyvä lahja olis avata tili minne laittaisit rahaa ihan pikku summia aina silloin tällöin ja vaikka possu jonne laitat pikku hiluja aina kun on varaa.meil lapset saivat sellaiset ja kummit laittoivat aina muutaman euron kuussa possuun ja tyhjäsivät sitten tilille niin on vuosien saatossa tilillä nyt rahaa esim ostavat kitaroita ja muuta mukavaa.
      ja kyse ei todellakaan ole mistään miljoonista mutta lapset arvostavat kun on omaa rahaa

• eri hintatasoja

Duplolegot, nuppipalapelit, katselukirjat (läppäkirjat ehdottomasti suosittuja)Osta joku lelu lahjaksi, nakatkoot toisesta päästä vanhoja pois.

• hyvä...

lautanen muki, ei haittaa vaikka niitä olisi useampiakin...

• nuuhku

itse ostin kummipojalleni lahjaksi/muistoksi hopeisen kaulakorun jossa oli pieni suomen leijona.nätti lahja!oma poikani sai kummitädiltään muumi lusikka,veitsi,haarukka paketin lahjaksi!

• kummitus80

Tämän samaisen lusikkasetin olen jo kerennyt antamaan:)! kiitos kuitenkin ehdotuksista, jotain kehittävää olisi kiva hankkia

• -kummi84-
        kummitus80 kirjoitti:

Tämän samaisen lusikkasetin olen jo kerennyt antamaan:)! kiitos kuitenkin ehdotuksista, jotain kehittävää olisi kiva hankkia

Olen miettinyt samaa jo vaikka kummipojan 1v. synttäreihin on vielä aikaa..

Mekin on annettu muumilusikat :)
        Oli kylläkin se baby-setti, aattelin jossain myöhemmässä vaiheessa tuota haarukkasettiä :)

Tuntuis hölmöltä viedä jotai turhaa nurkkien täytettä ja sellaista mitä on joka kaupanhyllyllä vastassa..

• aatellut että

sellasta mitä kukaan ei antanut lapselle lahjaksi mutta olis ollu kiva saada: nätti esim. hopeinen valokuvankehys, Lasten astiasto (esim. muumi tai Villeroy &Boch, tms.), Hackmanin muumi-lasten aterinsetti. Esim. kiva olisi myös kerätä esim. Muumi-sarjaa yksi astia kerrallaan tai jotain.

Oman lapsen kummi antaa lapselle joka synttäri- lahjaksi yhden kaiverretun hopealusikan samaa sarjaa. Se on minusta todella hieno lahja. Lapsella on sitten jossain vaiheessa tusina tms. Yksi ei maksa edes paljon.

• tyttölapselle

• anskuleena

Aloita kummilapsellesi säästäminen vaikka ajokorttia tai opiskeluja varten. Pankeista löytyy vaihtoehtoja ja apua. Kerro vanhemmille pitkäkestoisesta suunnitelmastasi, etteivät ihmettele, miksi viet "pieniä" paketteja.

Kun lapsi on isompi, anna hänelle aikaa, ota luoksesi viettäkää aikaa yhdessä, kerro hänelle, että se on lahjasi. Meidän yhden lapsen kummit tekivät niin (ottivat kaikki lapset) ja sen lahjan lapset mustavat, se oli joka kesäinen perinne. Ja mikä parasta, siitä nauttivat vanhemmatkin, koska saavat omaa aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1571
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1529
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      99
      1455
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1387
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1239
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      275
      1158
    8. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      19
      1102
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1041
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1015
    Aihe