onko ristiäisistä tapana lähettää kiitoskortti?
jos on niin mitä diihen sitten laitetaan? kuva vauvasta kastemekko päällä? joku runo?
kiitos etukäteen vastanneille..
kiitoskortti?!
3
1033
Vastaukset
- jotkut ei
Olen 4 ristiäisistä yhdestä saanut kiitoskortin. Itse emme tyttömme nimiäisistä laittaneet.
Eli jotkut laittaa, käsittääkseni iso osa ei.
Jos laitat kaikki ehdottamistasi käy hyvin. Meille tulleessa yhdessä kiitoksessa oli käsin tehty kortti jossa mukana pieni kuva vauvasta kastemekossa. - mapee
on noita uusia tapoja joita on tullut. Kukin oman maun mukaan, meillä ei kuulu lähipiirin tapoihin.
- on aina
laitettu kiitoskortti sekä itse ollaan myös aina saatu. Itse olen tietokoneella tehnyt kortin missä vauva ristiäisvaatteissa (vähän juhlavampi jos hienosteluvaatteissa kortin kuvassa) ja sitten tekstiksi Kiittäen Anna-Maija Katariina tms. Käsintehdyt kortit ovat ihania myös eikä niihin tarvitse kovin paljon vaivaa nähdä. Ja kortin lähetimme papille sekä kaikille ristiäisvieraille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106