♥
haluaisitko ulkoistaa
sydämesi hoidon
minulle
pitäisin siitä
hyvää huolta
hellyydellä
täältä löytyy
juuri sinulle
räätälöity
ratkaisu
onnellisuuteen
tiedäthän sen
♥
hellyydellä
16
431
Vastaukset
- jpntar
**
Kaiken kaikkiaan hyvä
"paketti"
koko runosi!
....täältä löytyy
juuri sinulle
räätälöity
ratkaisu...:)..
kivasti ilmaistu :)- padme_amidala
kirjoittaminen tuo näköjään sitten hyvän tuloksen. Tsätä puuttui tavallisesti käyttämäni kiemuraiset vertauskuvat. Mutta näköjään toimi sitten ilman niitäkin.
Kiitos palautteestasi ja ihanaa sunnuntaita : )
Keskipäivää tuonnemaksi mennään.
Hyvää päivää:)- padme_amidala
kohti kesää mennään vinhaa vauhtia. mukavaa, jos löysit runostani jotakin iloa itsellesi.
Iloista loppusunnuntaita sinulle : )
- Mysteriet
Jos ikinä perustaisin oman huoltofirman, palkkaisin Sinut, oikopäätä, huolehtimaan markkinoinnista =)
Sie oot oikia ilopilleri, koko akka !- padme_amidala
hymyilytti tuo palautteesi. Tämän ei ollut tarkoitus olla markkinointia ollenkaan, mutta runohan muotoutuu vasta lukijan sydämessä.
Mukavaa sunnuntaita sinulle : )
- *Rakkaudenlahja*
ja hellyydellä täytyy pitää huolta.Runosi on hyvin kaunis ja siksi sydämellinen kiitos sinulle!
- padme_amidala
näin on, että jos ottaa sydämen hoisettavakseen ei sitä saa kovakouraisesti käsitellä.
Kiitos, kun lukaisit runoni ja pidit sitä jopa kauniina : )
- *MURUKULTA*
Se on Muru kun täällä huutelee!! :O
¨¨Tämä ol niih ihqu! Juu nou¨¨!
Minäkin ajattelin ulkoistaa, mutta vain itseni,,,ja hetkeksi,,
mutta nuo harakat voisin sisäistää, vaikka johonkin laatikkoon.....:[ *murinaa*...
Sou..Mukvaa pvää kuitennii, padme_ ! :)*Muru vilikuttaa*- padme_amidala
(näin meidän kesken olen käymässä päikkäreille, äidin sohva ei ole mitoitettu nukkumiseen)
Voin lainata koiraa harakkatarkoitukseen. Sen jälkeen, kun ne kähvelsivät koiran makkaranpalat pihalta, ei tuo voi niitä sietää. Västäräkki kelpaa kyllä, niitä se suojelee kissalta, mutta niiden ruokavaliohan onkin eri kuin koiran.
Kiitos hymyilyttävästä palautteestasi = D - *MURUKULTA*
padme_amidala kirjoitti:
(näin meidän kesken olen käymässä päikkäreille, äidin sohva ei ole mitoitettu nukkumiseen)
Voin lainata koiraa harakkatarkoitukseen. Sen jälkeen, kun ne kähvelsivät koiran makkaranpalat pihalta, ei tuo voi niitä sietää. Västäräkki kelpaa kyllä, niitä se suojelee kissalta, mutta niiden ruokavaliohan onkin eri kuin koiran.
Kiitos hymyilyttävästä palautteestasi = DSepäs sattui, minä olen juuri kiivaasti ostamassa sopivaa..siis "SOPIVAA" -->(zzZZZzz) sohvaa,,
Melkein löysinkin, mutta oli niin ryökäleen painava! :\
Minusta tuli sinun koiran kaveri! (siitäkin huolimatta)..
Minäkin tykkään västäräkeistä!! Ja minun kissat tykkää västäräkeistä,,,,,tuoreeltaan!
Harakiosta en tykkää, enkä naapurin koirasta.... *huoh, tirskuu kuitenkin* :))) - padme_amidala
*MURUKULTA* kirjoitti:
Sepäs sattui, minä olen juuri kiivaasti ostamassa sopivaa..siis "SOPIVAA" -->(zzZZZzz) sohvaa,,
Melkein löysinkin, mutta oli niin ryökäleen painava! :\
Minusta tuli sinun koiran kaveri! (siitäkin huolimatta)..
Minäkin tykkään västäräkeistä!! Ja minun kissat tykkää västäräkeistä,,,,,tuoreeltaan!
Harakiosta en tykkää, enkä naapurin koirasta.... *huoh, tirskuu kuitenkin* :)))sohvan paino ei ole niin oleellinen asia sohvassa nukkumista ajatellen. Eihän sitä tarvitse usein siirrellä. Sen sijaan pituus ja pehmeys ovat. Pyydä saada koenukkua päivä tai kaksi liikkeessä, niin sitten saat tietää sopivuuden.
Jos ei aamuhymyä, niin siten iltapäivähymy.
Tämä oli napakka paketti ja
täynnä iloa ja hyvää tuulta:)- padme_amidala
ihan tavallinen tuherrushan tämä vain on.
Mukavaa sunnuntainjatkoa sinulle : )
- lindalinda1
olla samanlainen pirtsakkainen, kuin Sinä.
Minä myllerrän missä myllerrän, ja Sinä olet
lähestulkoon aina yhtä pilkettä.
Mahottoman hauskoilla eväillä koottu runo, josta
tulee hyvä mieli - kiitos.- padme_amidala
mutta onneksi ne eivät kestä kauaa. Mukavaa on, jos sain hauskuuden välittymään runossani. Hymy huulilla sitä rakentelinkin.
Hauskaa sunnuntai-iltaa sinulle : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266