Korottivatpa sitten lottovoittoja yläpäästä, kun olen koko ajan odottanut, että pienentäisivät niitä ja jakaisivat suurempia pikkuvoittoja. Ei usko riitä päävoiton tavoitteluun.
Noh, nostivatpa sarakemaksuakin, niin "voitan" joka viikko enemmän, kun en lottoa. ; )
Voitot suurenee!
3
469
Vastaukset
- Meitä on monta
Eipä tarvitse osallistua ko yhtiön toimitusjohtajan sikamaiseen palkanmaksuun (vuona 2006 äijän vuosipalkka oli 304 303 €).
- ja onko,,,
suomalaiset tosiaan niin tyhmiä että veikkkavaat muka enemmän ku pääpalkintokin on enemmän?? eihän se mihinkään nousis jos kaikki lottois samalla summalla ku ennenkin? toki jos palautusprosenttia peukaloidaan pääpotin osalta mut sithän ei kannattais veikata sitäkää vertaa...
- Jack Black
olen iloinen jättipottia korotetaan.TAVOITTELEN sitä miljoonaa,vähemmällä en oikeastaan tee mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264