AAVISTUS

¨♥¤¤♥¤♥¤¤ ♥♥ ¤¤♥¤♥¤¤♥¨

Jokin tunne -

kuin ikäväsi
mieleni rannoilla

Aaltona sen pyyhin

Pehmeänä välkkeenä
vien kauas ulapalle

Ei sitä ehkä ollutkaan

¨♥¤¤♥¤♥¤¤ ♥♥ ¤¤♥¤♥¤¤♥¨

20

667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

"pehmeänä välkkeenä vien kauas ulapalle". Mistä sinulla oikein näitä ihania ilmauksia kumpuaa.
      Kiitos aamun ihanimmasta runoelämyksestä taasen : )

• *MURUKULTA*

Piti oikein ruveta miettiin,,,
        Se oli sellainen mielikuva,,
        auringonvälkkeestä,
        pienillä pehmeän näköisillä aalloilla,,,
        joita tapaa vedessä....kesällä,,,mmmm?,,juuh! ;D

Tämän muistan varmasti, kuin eilisen päivän :D,,,kirjoitin tämän..eilen..

Jokos ne ylimääräiset kummitukset on jo imuroitu? Sitten vain mukvaa pvää, padme_ ! :)

• padme_amidala
        *MURUKULTA* kirjoitti:

Piti oikein ruveta miettiin,,,
        Se oli sellainen mielikuva,,
        auringonvälkkeestä,
        pienillä pehmeän näköisillä aalloilla,,,
        joita tapaa vedessä....kesällä,,,mmmm?,,juuh! ;D

Tämän muistan varmasti, kuin eilisen päivän :D,,,kirjoitin tämän..eilen..

Jokos ne ylimääräiset kummitukset on jo imuroitu? Sitten vain mukvaa pvää, padme_ ! :)

ostin juuri 6 pakettia pölypusseja. Myyjä ihmetteli mihin niin montaa tarvitaan. Selitin naama punaisena, että koirasta lähtee kovasti karvaa...
        Enhän voinut sanoa, että kummituspöly vie paljon tilaa...

• *MURUKULTA*
        padme_amidala kirjoitti:

ostin juuri 6 pakettia pölypusseja. Myyjä ihmetteli mihin niin montaa tarvitaan. Selitin naama punaisena, että koirasta lähtee kovasti karvaa...
        Enhän voinut sanoa, että kummituspöly vie paljon tilaa...

että pareii sanoa niin vaan, jotkut ne on vielä niiiiin rajoitteisia,,,
        ei tajua selvää asiaa..pöh!

Ajattele! Riki Sorsakin lauloi jo ammoin, että
        ♪'aaveeeet kaikki turhat aaveeeet, minut on jo saaneeeet huutamaan huomisee-een'♪♪ ;)))) ..ups..

Muuten,, et sinä haluais mouruavaa kissaa x 2 ? Lähtis kevyesti... >:[

• *vakava-x*

Tunne kummallinen
      on kalvanut mieltäni
      kauan kauan aikaa
      mutta kerran tuli välke
      kuin vilke minun aamuun
      silloin näin Murukullan
      astelevan yli kimaltelevien
      aaltojen
      tunteita etsien

Mojovaa maanantaipäivää
      toivottelee vakava eerni ♥♥

• *MURUKULTA*

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Saapui jostain mereltä kaukaa
        delfiinit ja alkoi narista ja nauraa
        Iloisena hampaitaan esitteli ja kysyi
        tahtoisinko kyytiin hurjaan
        veden pinnalla kun he pysyii
        ja minulla kun oli niin kurjaa

Suostuin ja hyppäsin selkään kalan
        hetken vain mietin - mihin nyt alan
        Mutta iloiseksi sai tämä fisu minut
        kun huomasin että vei se luokse sinun

Rantaan kurvasi vauhdilla ja täyttä päätä
        näytti varmaan kuin olisin kävellyt välkkeen päällä
        Kesäpäivä nauraen sujui nyt hauskasti meillä
        delfiini, no se silloin jo uiskenteli eri teillä

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Hienoa aurinkoista maanantaita, EC, :D ...vaikka kissat vain mouruaa.... :\\

• Mysteriet

Tiiäkkö - joka seitsemäs aalto tulee takaisin aina...

Ja siinä se taas on - sen ikävä - ei siitä pääse!!!

Muru, mä sulan olemattomiin näitten runojesi edessä - mun tulee ikävä ja kaikkee *parkuu suureen ääneen*

Mahtava!
      Ihana!
      Upee!
      On!

• *MURUKULTA*

Huh! Huomasitko? Meinas mennä pitkäksi tuo meitsin nimmari,,
        Onneksi oli toinen näyttö hätätilanteita varten, piti laittaa tuohon viereen, nyt taas mahtuu..

Joos, minusta on hyvin mielenkiintoista tämä veden vaihtuvuus, pintahan siinä vain liikkuu...;D
        Mietin, siis, kun minä tipautan tämän pisaran täällä, näääin ja noin,
        niin löytyykös tuo joku kaunis pvä Eteläavalta!? HäH?
        Eeeeen minä tiiä!,,,Vaikeita aioita tälle koneistolle.. mutttta mielenkiintoisia,,,,;þ

Voidellaapas jälleen koneistoja niin ajatukset taas luistaa,,,ja mukvaa pvää, Mys ! :D

• kaaru

...lyhyesti kirjoittaa kaunista:)

• *MURUKULTA*

Ei tullut sanoja enempää,
        Vaikka odotin tovin, jos toisenkin..
        Taivuttava oli! Se on tuossa! Ja piste.

Kiitos kaaru käynnistä ja iloista pvää sinne! :)

• *Rakkaudenlahja*

saat runot puhkeamaan kukkaan.Runosi ovat ihanaa runoutta niin kaunista.Jokainen runo on verraton ja erottuu hyvällä tavalla.Sydämellinen kiitos kauniista runosta ja sinulle lämmin halaus ♥!

• *MURUKULTA*

Voi mahoton sun kanssas!!

Ujostuttaa niin, että en kohta kehtaa tulla pöydän alta pois! :]

*voi huokaus* :)))

Kiitos sinulle mielipiteestäsi ja sanoistasi, R_lahja ja aurinkoista pvää lähettelee Muru! :D

• *Rakkaudenlahja*
        *MURUKULTA* kirjoitti:

Voi mahoton sun kanssas!!

Ujostuttaa niin, että en kohta kehtaa tulla pöydän alta pois! :]

*voi huokaus* :)))

Kiitos sinulle mielipiteestäsi ja sanoistasi, R_lahja ja aurinkoista pvää lähettelee Muru! :D

kommentoin runojasi niin sanat tulevat aina sydämestäni ettet luule että kommentoin muuten vain.runot jotka kirjoittaja on kirjoittanut ajatuksella niin runo on todella upea.Joskus mulla ei vaan ole sanoja joilla kommentoisin mutta kiitos siitä että kirjoitat niin kauniita runoja!

• *MURUKULTA*
        *Rakkaudenlahja* kirjoitti:

kommentoin runojasi niin sanat tulevat aina sydämestäni ettet luule että kommentoin muuten vain.runot jotka kirjoittaja on kirjoittanut ajatuksella niin runo on todella upea.Joskus mulla ei vaan ole sanoja joilla kommentoisin mutta kiitos siitä että kirjoitat niin kauniita runoja!

Niin minä uskonkin, että olet rehellisesti liikkeellä ei siinä, itsessä se vika varmaan onkin.
        Minä vain jotenkin yllätyn aina, kun lukija pitää siitä mitä olen kirjoittanut.
        Vaikka niinhän minä olen toivonutkin!
        Nurinkurista, myönnän! :)) mutta varmaan ymmärrät mitä ajan takaa!

Minä en vain ole niitä, jotka ottaa takki auki kehuja, olen vähän ujo sen suhteen,
        mutta äärimmäisen onnellinen, josko olen voinut antaa jotain, vaikka vain siihen hetkeen!
        Siis kun kiitän, kiitän oikeasti sinua täältä ♥-asti! :)

• *Rakkaudenlahja*
        *MURUKULTA* kirjoitti:

Niin minä uskonkin, että olet rehellisesti liikkeellä ei siinä, itsessä se vika varmaan onkin.
        Minä vain jotenkin yllätyn aina, kun lukija pitää siitä mitä olen kirjoittanut.
        Vaikka niinhän minä olen toivonutkin!
        Nurinkurista, myönnän! :)) mutta varmaan ymmärrät mitä ajan takaa!

Minä en vain ole niitä, jotka ottaa takki auki kehuja, olen vähän ujo sen suhteen,
        mutta äärimmäisen onnellinen, josko olen voinut antaa jotain, vaikka vain siihen hetkeen!
        Siis kun kiitän, kiitän oikeasti sinua täältä ♥-asti! :)

että niitäkin on liikkeellä jotka vain kehuvat runoa sitä tarkoittamatta.Minä pidän paljon kommentista kun tietää että lukija on pitänyt ja on se tietysti ihana kuulla että jotenkin voi lukijalle tuoda hyvää mieltä runoilla.Kun huomaa sanojen tulevan sydämestä niin silloin se on kaikkein aidointa!

• *MURUKULTA*

että niitäkin on liikkeellä jotka vain kehuvat runoa sitä tarkoittamatta.Minä pidän paljon kommentista kun tietää että lukija on pitänyt ja on se tietysti ihana kuulla että jotenkin voi lukijalle tuoda hyvää mieltä runoilla.Kun huomaa sanojen tulevan sydämestä niin silloin se on kaikkein aidointa!

Minusta kommentin antaminen kuuluu siihen 'antamispuoleen' ihmisessä. Vuorovaikutukseen.
        Minusta on vähintäänkin kohtelijasta vastata saamaansa palautteeseen, tarkoitan tällä, että osoitan arvostusta kyseiselle henkilölle, kiittämällä, (milloin mitenkin - siis omintakeisesti, vissi:))) aina.
        Toki ymmärtää, että joskus ei kerta kaikkiaan ole aikaa kaikille vastata henk.koh. ..elämä kun menee joskus ja aika on rajallista!

Mikä sen ihanempaa muuten olisikaan, kuin olla tässä koko pvän ja vastailla runsaasti ja kirjoittaa sydämensä halusta! :))
        No, se ei ole mahdollista, ja vaikka lyhytsanaisesti joskus käynkin, sitä vain toivoo, että toinen tietää ja tuntee kuinka arvostan runoa jota kommentoin.

Nyt toivotan sinulle oikein mukavaa laskiaistiistaita ja ,,,pitäisiköhön sitä leipoa tänään.. namm.... ;þ

• *Rakkaudenlahja*
        *MURUKULTA* kirjoitti:

Minusta kommentin antaminen kuuluu siihen 'antamispuoleen' ihmisessä. Vuorovaikutukseen.
        Minusta on vähintäänkin kohtelijasta vastata saamaansa palautteeseen, tarkoitan tällä, että osoitan arvostusta kyseiselle henkilölle, kiittämällä, (milloin mitenkin - siis omintakeisesti, vissi:))) aina.
        Toki ymmärtää, että joskus ei kerta kaikkiaan ole aikaa kaikille vastata henk.koh. ..elämä kun menee joskus ja aika on rajallista!

Mikä sen ihanempaa muuten olisikaan, kuin olla tässä koko pvän ja vastailla runsaasti ja kirjoittaa sydämensä halusta! :))
        No, se ei ole mahdollista, ja vaikka lyhytsanaisesti joskus käynkin, sitä vain toivoo, että toinen tietää ja tuntee kuinka arvostan runoa jota kommentoin.

Nyt toivotan sinulle oikein mukavaa laskiaistiistaita ja ,,,pitäisiköhön sitä leipoa tänään.. namm.... ;þ

vaikka kommentti ois lyhyt niin sitä toivoo että runon kirjoittaja tietää että silti kommentin antaja arvostaa runoa.Siksi ihan kirjoitin tässä enemmänkin ettei sulle tule sellainen tunne että vain kommentoin tarkoittamatta sanaakaan.Kyllä sanat aina tulevat sydämestäni!♥

• *MURUKULTA*

vaikka kommentti ois lyhyt niin sitä toivoo että runon kirjoittaja tietää että silti kommentin antaja arvostaa runoa.Siksi ihan kirjoitin tässä enemmänkin ettei sulle tule sellainen tunne että vain kommentoin tarkoittamatta sanaakaan.Kyllä sanat aina tulevat sydämestäni!♥

Kyllä, joskus tulee tunne että mitä ihmettä tuohon sanoo kun ei kerta kaikkiaan ole sanoja,
        on vain tunnetta, jota ei kylliksi voi sanoin ilmentää ja silloin pari sanaa saa vain loihdittua
        ja toivoo että kirjoittaja 'tuntee' loput mitä en saa sanotuksi..
        Minulle eritoten tuottaa joskus vaikeuksia,
        kun muutenkin puolet kaikesta sanomisesta huidon käsillä! :))))
        Vastaruno on sellainen jonka olen huomannut itselläni nykyään tulevan luonnostaan,
        jokin tajunnanvirta tuo kommentin/huomioni, runomuodossa,
        tai sen tilan ja tunteen minkä ko. runo on tuonut.

Eernin runot on asia erikseen! :) Vaikka ne on hyviä,
        ne tuo heti himon kirjoittaa vastaruno,
        niistä en pääse lyhyellä kommentilla koskaan :D ja
        melkeinpä järkijään, naureskelen minulla on hauskaa
        ja virnistelen koko ajan...
        'Eernin seikkailut neitosten ja leskirouvien kanssa'..
        Hyvän mielen-runoja! ;þ

• Kalle K.

Sainpas kirjotusvuoron kun Pekka häippäs
      tiältä...Mutis jottae Ellin mökistä....

Muistat kai Pirkon.....Sen kansakoulukaverin
      Se ee lämmenny aekonaan minun vokottelulle
      vuan lähti tuon trokari Koposen serkkupoejan
      kelekkaan..

Mutta eepä Pirkolla mäne hyvin vaekka ukko on kansanetustaja...Tiijäthän sinä että niillä
      on mitätön palakka ja eläminen kallista siellä
      Arkkaatian mäellä...

Pirkkokii jootuu leipää jonottammaan kun ukko
      ee lähetä rahhoo....Minä annoin sille viitosen
      että suap ies piimee ostoo....

Onpas tuossa kommee rivi rehupaalia?

• *MURUKULTA*

Kevätkös se sinnekii.. aikainen semmone... Vai onko siel tuotantokatkos, ku juoksettoo jo aivan muuall ko mehtäss?

Kuka se ny kansanetustajan palakal elläis? Joo ei oo heleppoo Arkaatianmäel, ei.. Ku ei ne välleen tiiä kenen etua pittäis muka ajoo,,,
        Kerkiääkö tuoll muuta ko taputtoo ja nipistell ja puhuu ruokottomia, vaa mennee kait se aika siinkii ja ku palakankii maksamma..
        Toivotaan ny kuitennii jotta niil ooies mukavoo siel etes joskus.
        Vois vaik soittee siel ja lauloo ja urheil ja matkustellois ja simmost kivvaa, jotta aika ei käy pitkäks..

Eikä oo muuten mitteen rehupaalii, mokoma! :\
        Ois pitänä jättee laittamat, siin pähkäilin ja,, jätin sitt kuitenkii.

Vuaan ei kai se auta ku ottoo taas vasara kauniiseen kätteen ja männä hommiin..
        Mukvaa iltoo ja uohan kunnol siell,, :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2033
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1424
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe