Mitkä ovat teidän mielestä Rammsteinin parhaat kappaleet?
Rammsteinin parhaat kappaleet
17
5018
Vastaukset
- http://jasen.suomi24.fi/sis...
ei osaa päättää parasta mut jaetul ykkässijalla on: Benzin, Rosenrot, Keine Lust, Reise, Reise, Laichzeit, Mutter, Eifersucht, Mein Teil, Spiel mit mir ja Hallelujah.
- depressed_soul
Mun mielestä kaikki kappaleet on hyviä. Enkä sen takia osaa valita mitään parhaita.!!
- rammsteinguru
Heirate mich tai Stein um Stein.
- LaAn
Mein Hertz Brennt, Sonne, Zerstören, Dalai Lama, Morgenstern, Mein Teil, Heirate Mich, Du hast,Du riechst So Gut, Ohne Dich.............jne......KUN EI OO HUONOJA YHTÄÄN!!!!!!!!!!!!Biisit soi kotona, navetalla ja autossa joka päivä.
- lehmät lypsää
Ja lehemät lypsää hyvi;) Sama täälä;))
Mein Tail kieroutuneesti aivan MAHTAVA ja Ich Tu Dir Weh on muute vaa iha helevetin hyvä!
- ^Dirge-Inferno^
Spieluhr. Se kolahti tonne pää nuppiin heti ku kuulin sen. Sinne se sitten jäi pyörimään
- On ne
Kaikki hyviä. Main land kuitenkin omasta mielestäni paras.
- höhö
du hast on hyvä. ja pussy
- sdfgfhsfh
Mein teil, du hast, reise reise, pussy mein land, mein hertz brent, ich du tir weh ja amerika, siinä parhaat.
- Das ist
Pussy! Amerika ja Rammlied
- loistokipaleet
Mein Herz brennt, Sonne, Ich will Feuer Frei, Mutter, Spieluhr, Reise, Reise, Mein Teil, Amerika, Morgenstern, Ohne Dich, Amour, Du hast, Spiel mit Mir
- metalheadfin
Mein herz brent, Ich will, Sonne, Amerika, Moskau, Pussy, Ich du tir weh ja Mein teil.
- Rammstein fani
Parhaat Rammstein-kappaleet on mun mielestä:
-Du Hast
-Amour
-Mein Land
-Ich Will
-Ohne Dich
-Mein Teil - TuuTuHastTuHastMeist
1 Waidmanns Heil
2 sehnsucht
3 ich Will
4 Pussy
5 Asche Zu Asche
6 liese
7 Ich Tu Dir Weh
8Mein Herz Brennt
9 liebe Iät Für Alle Da
10 rosenrot- Swaaaaaaaaaaaaaaa
Vihdoin joku toinen, joka arvostaa Waidmann Heillä!
- Anonyymi
En osaa laittaa järjestykseen mut parhaimpia ovat minun mielestä Amerika, Ich Tu Dir Weh, Du Hast, Radio ja Engel
- Anonyymi
FEUER FREI!! BÄNG BÄNG!!! BÄNG BÄNG!!!🔥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132