♥
söin toffeeta
joka liimasi
hampaat yhteen
en pystynyt
puhumaan
outoa olla hiljaa
onneksi se suli
yhtäkkiä sain
taas suuni
avattua
jos puhun liikaa
vaienna minut
hellästi
älä koskaan
sano
"ei voisi vähempää kiinnostaa"
♥
hiljaa
10
234
Vastaukset
arjen kauneutta...
- padme_amidala
jos osaa etsiä siitä sen kauneuden : )
Kiitos palautteestasi : )
- *Rakkaudenlahja*
oppii että on hetken hiljaa mutta mulle se on ainakin vaikeaa.Sydämessä on liikaa sanottavaa.Jos kyse on tunteista niin miksi sitä ois hiljaa.Antaa sydämen ja mielen olla onnellinen jos vain sellaiseen on mahdollisuus.Sydämellinen kiitos todellisen tuntuisesta runostasi!
- padme_amidala
"Sydämessä on liikaa sanottavaa" juuri niin. Kiitos viisaista sanoistasi, sinä kultainen ihminen.
Palautteitasi on aina yhtä mukava lukea : )
konsti sillekin miten minut saadaan hiljaiseksi:DD
Vaan runosi oli ehdottoman söpö ♥- padme_amidala
aihe tuli siitä, kun laitoin ties kuinka monennen runon tänne ja koko ajan teki mieli kirjoittaa lisää. No lopun iltaa pystyinkin olemaan lapaset käsissä.
Pehmusteet Murun lailla nyt käyttöön : )
- kaaru
...tää on ihana:)
- padme_amidala
ihanuudesta mitään, se on mitä sydän sormiin toi.
Mukavaa laskettelutiistaita sinulle : )
- lindalinda1
ja voi oikeastaan kuvitella tuon, kuinka toffee
liimaa hampaat yhteen, ja Padme ähisee kun ei saa
sanaa suustaan :)- padme_amidala
Kommentistasi päätellen sait makoisat naurut meikäläisen kustannuksella. Mukavaa, jos sain ilostumaan. Täällä on niin vakavia runoja ollut, en jaksanut itse enää syventyä raskaaseen kirjoittamiseen.
Hauskaa tiistai-illan jatkoa : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266