Sanovat tätä surutyöksi.
Minä sanon tätä ikäväksi
epätoivoiseksi kaipaukseksi.
Jos tämä työtä olisi
tämä kaupunki ei tarvitsisi muuta kui minut
saadakseen verotuloja riittävästi
.......
Vaikka et enää ole,
etkö voisi edes yhden ainoan kerran
koskettaa minua?
Ihan hiljaa
pienesti
että tietäisin
------
surutyö
7
334
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Kovin koskettavia ovat runosi
Peruuttamatonta,,, suurta ikävää ja kaipausta..
Parempaa huomista, sadejns , Muru toivoo sinne ! :) - Muistot...
Hyvät muistot
kantavat
koskettavat
aina
ainiaan - Niin kapea
Niin lyhyt
on askel
ajasta
ikuisuuteen.
Niin kapea
raja
välillä
taivaan
ja maan. hän koskettaakin.on läsnä hiljaisissa hetkissä,
lämpöisenä kuin tulen liekki yössä.- padme_amidala
jokaisessa tuulenhenkäyksessä, lumihiutaleessa ja sadepisarassa kasvoillasi, auringonsäteessä, kuun paisteessa, kesäkukassa joka hipaisee jalkaasi.
Haikea runo täynnä rakkautta, pidin kovasti. Tyylisi kirjoittaa, miellyttää kovasti,
tämä runo oli niin totta, kuin vain voi olla!- kaaru
aina sanotaan, että elämä jatkuu. Niin jatkuukin, mutta päästä irti ikävästä ja kaipauksesta ei ole sama kuin sanominen. Joiltakin se onnistuu...
koskettava runo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821242