Joo, elikkä kuten otsikostakin voi päätellä, mua kiinnostas tietää millaisia kokemuksia ihmisillä on virtuaaliamk:sta? =)tuntuiko opiskelu rankalta jne.. kiitos tiedoista jo etukäteen! =)
virtuaaliamk kokemuksia?
4
1147
Vastaukset
- Helinä77
Tein Averkossa Logistiikan perusteet -kurssin. Mielestäni kiva ja hyödyllinen. Oli mukava kirjoittaa suomeksi pitkästä aikaa.
- päihdetyön kurssi
mukava ja helpohko. Riippu hirmu paljon siitä minkä koulun piirissä tehdään, aloitin toisenkin kurssin ja se vaikutti paljon monimutkaisemmalta kun ensimmäinen. Eri ympäristö jne.
- tutkinnon suorittaminen?
Pystyykö koko esim. tradenomi-tutkinnon suorittamaan etänä? En tarkoita näitä aikuispuolen tutkintoja monimuotona, jossa tarvitsee olla työkokemusta pohjana.
- niin kertokaa mullekki
Opiskellut noin vuoden... mut lähitunnit ei oo mun juttu!
-tuskin kuitenka kokonaan tutkintoa pystyy suorittamaan, mut jotain varmasti pystyy tosin niitten hyväksilukeminen sitten voikin olla ongelma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219