ei sitrushedelmiä

ei-allergikko

Laitoin tämän tälle palstalle koska teillä varmaan on vinkkejä.
En ole allerginen mutta yritän jättää ruokavaliosta tiettyjä ruokia pois koska luin että millä saisi migreenioireita vähennettyä. Kokeilen ensin jättää kaikki mahdolliset aiheuttajat pois ja kokeilla niitä sitten myöhemmin yksitellen.
Tykkään paljon heldelmistä mutta sitrushedelmät, banaani ja ananas pitäisi unohtaa nyt vähäksi aikaa. Eniten syön banaania ja ananasta, usein mandariineja. Mitä hedelmiä nyt voisin syödä? Omenaa en voi sietää, päärynää pakon edessä syön. Asun hyvin pienellä paikkakunnalla eikä isoimmallakaan kaupalla ole tarjota muuta kuin juuri noita perushedelmiä.
Marjoista jätän pois mansikan (en tykkää muutenkaan paljoa) ja vadelman, vihanneksista ainakin tomaatin (myöskään hapankaalta ei saa syödä mutta en kyllä tykkää syödäkään).
Paljoa vaihtoehtoja ei jää. Monen viikon täysin hedelmätön kuuri ei saa kyllä riemusta kiljumaan. Mitä hedelmiä teillä allergiaperheissä syödään?

1

632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OR.

mh-bakteereilla! Lue nuo kaksi lainausta ja alla olevan linkin "Tiesitkö että" -tekstit tarkkaan.

Opettavainen tarina allergiasta, astmasta, migreenistä, verenpainetaudista ja parantavista bakteereista - kaksi lainausta sähköposti -keskustelusta potilaan kanssa:

1.Lainaus alkaa-OR>>>>>>>>>>>>>>>>>>
      Kerronpa laktoosi-intoleranssi migreeni-jutun.
      Toisin kuin on luultu, laktoosi-intoleranssi ei olekaan periytyvä sairaus, vaan periytyvää ovat ohuet limakalvot!
      Isoisälläni oli mahaoireita, jota ei tuolloin oltu diagnosoitu. Isälläni oli joku diagnoosi, en vaan muista mikä, mutta isäni söi närästykseen ruokasoodaa, joka siihen aikaan oli yleistä. Minulle diagnosoitiin laktoosi-intoleranssi ja myöhemmin vielä migreeni! Ja tietysti kaiken huipuksi pojallani samat vaivat! Olen puurtanut näiden po ongelmien/bakteerien parissa jo vuosia ja kuinka ollakaan 8/2006 keksin, että vatsaongelmat/suuri osa sairauksista todellisuudessa johtuvatkin määrättyjen bakteereiden puutteesta!! Olen aina ensin itse koekaniinina ja jos/kun homma toimii, niin sitten laajempi koeryhmä. Söin aiemmin jaksottain tuota xxxxxxxxxxxx xxxx tuotetta, joka sisältää nuo kaikki kolme tärkeätä bakteeria ja 9/2006 rupesin syömään noita bakteereita jatkuvasti. Ja tämän vuoden puolella ei ole ollut laktoosiongelmia, eikä migreeniä. Ja verenpaineeni normalisoitui 5/2007, jonka jälkeen en ole tarvinnut verenpainelääkitystä. Söin aiemmin verenpainelääkettä 1,5'pilleriä/vrk!
      Lääkärien-Duodecim on kanssa heräämässä tähän, joka sinänsä on uskomatonta!
      Tuo laktoosi-intoleranssiin, migreeniin ja hiivaan vaikuttava tärkein bakteeri on Lactobacillus asidophilus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      67
      1078
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe