Rintaranka ja rahinaa??

:::::

Minulla on sellaine vaiva, että kun teen esim. "rintarangan kiertoliikkeitä" niin tuntuu siltä, kun ottaisi kiinni johonkin, ja rahinaa kuuluu. Samassa myös hengitys vaikeutuu. Muutenkin minulla on melkein koko ajan hengenahdistusta, myös levossa.
Onko tämä asia kenellekkään tuttua? Itse tässä ihmettelen kovasti mistä tämä johtuu..
Onkohan rintarangassa jotakin, vai oisko vika sittenkin hengitysteissä?

7

3718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös...

samanlaista. Niska ja hartiat ovat aina jumissa, niin olen miettinyt, että ovatko kaikki lihakseni niin jumissa, myös pienet hengitykseen liittyvät lihakset.

• mietinässäsi

tullut johonkin tulokseen, niin kerrotko?

• vaivoja

Minulla on usein rintarangassa nikamalukkoja, arvelisin noiden oireiden johtuvan niistä. Kiropraktikolla käynnin jälkeen on taas jonkin aikaa helmpompaa.

• jumi jumii...

kun niska,hartiat ja rintaranka jumittaa niin tulee myös olo että "raskas" hengittää...eikä vaan pelkkä olo vaan näin OIKEESTI on,kokeile vaikka omt-terapiaa rangan jumituksen aukasemiseen,ei halvinta lystiä mutta kannattaa kokeilla,mulla jo ekan käyntikerran jälkeen helpotti.

• :::::

Kiitos vastauksista!
        Haluan vielä tarkentaa, että rahina/karhea ääni vaikuttaa tulevan rintakehästä.Siis kun teen kiertoliikkeitä sivusta toiseen, niin se sekä kuuluu että tuntuu..ja hengitys vaikeutuu.

• ::::: kirjoitti:

Kiitos vastauksista!
        Haluan vielä tarkentaa, että rahina/karhea ääni vaikuttaa tulevan rintakehästä.Siis kun teen kiertoliikkeitä sivusta toiseen, niin se sekä kuuluu että tuntuu..ja hengitys vaikeutuu.

rintaranka yhteydessä lukuisiin lihaksiin jotka jumittuessaan antaa just tuollaisia oireita..."lukot"kun saa auki niin rahinat ja hengitys helpottuu:)

• myös rahinaa

heippa! mä olen kärsinyt jo vuosia niska-hartiajumituksesta, vuosi sitten kuvioihin tuli myös muut yläselän kivut. mulla on ollut nikamalukkoja ja kylkiluita jumissa.

nyt parisen päivää sitten on lihakset taas jumiutuneet kovin, ja keuhkojen alueella on tuntunut siltä kuin joku painaisi niitä kasaan. koitin tehä kans kiertoliikkeitä ja henki alkoi pihisemään, hengitys vaikeutu ja otti kovasti keuhkoihin. henkeä ahdistaa kokoajan. pelästyin myös tätä tuntemusta ja kävin lääkärissä, ehdotettiin vaivaa todellakin lihasperäiseksi!
      olen käynyt aukomassa nikamalukkoja jäsenkorjaajalla, mutta ei ne pysy silläkään kauaa poissa vaan jumiutuvat vähänpäästä kuitenkin. nyt ajattelin kokeilla kansanparantaja jouko aholaa, on kait hyvä.

niin ja mulla tulee verenmakua suuhun kun oikeen keuhkoja painaa.... :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7151
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4721
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4697
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3859
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3788
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      215
      3748
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3333
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51
      2711
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      37