Ajattelin kertoa teille innokkaille, että heräsin selvin päin, eikä minulla ole aikomustakaan ottaa tänään napsun napsua. Vastatkaa nyt kaikki muutkin tähän viestiin ja vannokaa samaa...
6.2.2008 Keskiviikko
13
533
Vastaukset
- barbados
raittiinahan tässä mennään ja ollaan.kyllä raitis aamu aina huonon seksin voittaa.
- Vajaataitoinen
jo tota ikää kertynyt riittävästi....
- barbados
Vajaataitoinen kirjoitti:
täytän 36kk päästä 40.
- Saara
Vajaataitoinen kirjoitti:
Voimia sinulle...T.Saara
- Enzian
kun noin nätisti pyyretähän. Raittiina ollaan ja kuppi vahvaa kaffia nokan edessä, jotta pääsis pikkuhiljaa käyntiin..
- Oolofi
Raitis tänäänkin varmyy, mutta silti tulee haaveiltua dokaamisesta aina välillä.
- Jaatinen
Saa tänään toivottavasti levätä...
T. Jaatinen, siltainsinööri ja onnellinen mies 8D - voipytty
Ei ole krapulaa tänään. Toivon raitista päivää.
Ja raittiina
- Kalsarikänät
En ole mitään ottanut mutta illasta tulee vaikea. Täyttä paskaa ollu tämä päivä noin töitten kannalta, ja vuoroa riittää aina kymppiin asti. Perinteinen keino on kotiin päästyä rituaaliteurastaa mäyräkoira unilääkkeeksi. Jospa tänään jättäs moisen.
- teeki
Raittiina tänäänkin ja näin annetaan jatkua. Voimia kaikille!!
- mussukka1
Mitä sitä mukavaa oloa turruttamaan ja huomenna krapulasta kärsimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363707- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771181