Ja toasennii on noustunna ensmäesenä kepottelemmaa pirtin ja paskahuussin välijä...
Eekä tipon tippoo oo otettunna semparemmi eilen ehtoolla kuvvielä tänäkkää aamuna. Eikköön se toassii siitä, minä aenaennii arvelisin, jotta...
7.2.2008 Torstai
7
350
Vastaukset
- Oolofi
Juurgh.
- Jaatinen
Saas nähdä millainen päivä tulee tänään "sillanrakennushommissa"
T. Jaatinen, sitltainsinööri ja onnellinen mies - vanhatenu*
Kohti uutta elämää ollaan täällä menossa.
Siihen kuuluu myös yrittäminen olla ilman päihteitä.
Vaikkapa päivä kerrallaan.
Nöyräksi on elämä opettanut "vanhankin" miehen... - Bunuel1981
...tältä palstalta pois, eläkkeelle, raittiina, jatkan elämääni niissä ryhmissä joihin kuulun, tuntui väärältä vaikuttaa täällä ja siellä, moni jää kaipaamaan minua, tai jos ei, niin minä en ole se jolla on ongelma, mutta rakastan teitä kaikkia ja toivotan raitista loppuelämää kaikille, päivä kerrallaan, jos luoja suo.
KEEP IT REAL.Raittiina, tavan vuoksi tämän kuittaan kun käyn koneella. Sen tavan jonka haluan säilyvän eli raittiuden, tai jotain ! Raittiina nyt kuitenkin päiväkerrallaan.
- Kalsarikänät
Ei huikkaa...
Tänäänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191