On se kumma ettei tule uusintapainoksia Lovecraftin tuotannosta, vaan joutuu metsästämään kirjoja kirjastoista, useimmiten huonolla menestyksellä. Kysyntää varmasti olisi.
Lovecraftin tuotanto
4
452
Vastaukset
- vaikka
Likelle, että tarttis saada "Complete Lovecraft" -painos, vaikka useammassa osassa jos ei yhteen järkäleeseen mahdu.
- randolph
opettelee englantia. Englanninkielisiä kokoomateoksia kyllä löytyy kirjakaupoista. Ainakin osa löytyy myös netistä http://www.dagonbytes.com/thelibrary/lovecraft/
- Azraels-Wing
Englanniksi löytyy H.P Lovecraft Omnibus 1-3 jonka pitäisi kattaa kaikki sen novellit ja mini-romaanit. Tietenkin, jos ei englannin kieli ole parhaassa kunnossa niin voi olla ongelmia.
- texkiller
mi voi iäti maata,
aikojen myötä voi kuolokin laata."
itse olen törmännyt samaan ongelmaan. meni varmaan toista vuotta ennenkuin löysin "Temppeli, Nimetön kaupunki ja muita kertomuksia"-kirjan Burning Booksin nettikaupasta. kokeile antikka.net. Lovecraftin suomennoksia siellä joskus on mutta menevät samantien kuin kuumille kiville...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299