Hyvät puolet luonteessani ovat positiivisuus, rehellisyys ja auttavaisuus. Huonot puolet luonteessani ovat uskomaton itsekkyyteni, toisten halveksunta ja alistaminen tahtooni.
"Jekyll and Hyde"
MarttyyriMallari-TTt
Luonteesi hyvät ja pahat puolet
3
331
Vastaukset
- vili
hyvät puolet. aikaansaavuus, jeesaan kaveria aina, rehellisyys, osaan linkittää ihmisiä
huonot puolet. tykkään olla vihainen, vaadin vitusti, olen aika säälimätön, en satunnaisesti ymmärrä heikkouksia...siitä motto, jos et ymmärrä jotain, niin hankkiudu siitä eroon - boowo
hyvät puolet: avoimuus, ehdoton rehellisyys itselleni, hyväsydämmisyys..kyky asettua toisen asemaan
huonot puolet: en ymmärrä ihmisiä, jotka eivät ole avoimia, rehellisiä tai empaattisia...eli olen joustamaton? tekopyhä? yliherkkä?- sulle tään...
"huonot puolet: en ymmärrä ihmisiä, jotka eivät ole avoimia, rehellisiä tai empaattisia...eli olen joustamaton? tekopyhä? yliherkkä?"
Ei tuo tarkoita joustamattomuutta, tekopyhyyttä tai yliherkkyyttä vaan sitä, että olet hieman yksinkertainen tai jopa tyhmä.
Viisaampi ymmärtäisi, vaikkei suvaitsisi tai sietäisi.
Minun hyviä puoliani on, etten koskaan sorru arvostelemaan ikävästi toisia vaan aina kommentoin ihmisiä ja heidän tekemisiään positiivisesti.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266