..tai miehiä.. läheltä tai kaukaa ?)
Ja vois laittaa myös, että miksi :)
Unohtumattomia naisia..
14
978
Vastaukset
- ...ngg
unohtumaton 7-vuotiaalle koululaiselle.
Koulun kaunein lettipääpusuhuulitähtisilmätyttö.
Silloin, vaan ei tänä päivänä. Tämän päivän sil-
min sellainen å-ååå tuåta nåin...
Pasi Kauniston laulu ei toteutunut.- Ninas
..arvoituksellinen ja yllätyksellinen..
Pasi Kaunistoa ? Hän muuttui ;) - Kuten sinäkin.
Et ole ehkä enää se pieni soma poika joka oli täynnä elämää ja silmät kiiltäen odotti huomista, ilman huolen häivää tai yhtään orastavaa harakan-varvasta silmäkulmissa ;)))
- se taisi olla
opiskelukaveri. Opiskeli eri tutkintoa ja tytöllä oli seuraavalla viikolla tentti aineesta, joka meillä oli jo ohi. Kirja kainalossa kämpilleni ja neuvoin, mitä kannattaa lukea ja mitkä voi harpata yli.
Meni myöhään. Kysyin, lähdenkö saattamaan vai voisitko nukkua tuossa kotonaan käymässä olevan kämppiksen petissä. "Ei kun vieressäsi". Kumpikin oli lukenut Märtha Tikkasen kirjan "Miestä ei voi raiskata". Siitä tuli väittely ja vedonlyönti.
Lupasin että saat aamuun klo 6.00 asti yrittää kaikkia konsteja ja takaan, ettei onnistu. Panen herätyskellon soimaan ja heti kun se pärähtää, rakastelen Sinua. Näin se meni ja meistä tuli sellainen avo- tai etäpari muutamaksi vuodeksi.
Unohtumaton Kyllikki.- Ninas
..tästä romantic feelings :)
- mitäkä mies
elämäni nainen sinisilmänainen,ulosottomiehen tytär
Wao mikä pimu mutta kun appi olia aina kintereillä:))
ps. häntä en voi unohtaa koskaan,sniiff- Ninas
..tää oli 'vanha vitsi', en oo ennen kuullut..
kiitos nauruista :D - mitäkä mies
Ninas kirjoitti:
..tää oli 'vanha vitsi', en oo ennen kuullut..
kiitos nauruista :Dse ei ollut vitsi,vaan täyttä totta.
ei se ollut minun vika että isi oli
ulosottomies,mutta saakai sitä nauraa
toisen huonolle tuurille. .)) mitäkä mies kirjoitti:
se ei ollut vitsi,vaan täyttä totta.
ei se ollut minun vika että isi oli
ulosottomies,mutta saakai sitä nauraa
toisen huonolle tuurille. .))..se kuulosti ihan vitsiltä, nauroinkin ääneen ;D
Vaikka sanotaan, että vahingonilo usein se paras ilo, tää ei ollut sitä.. tarkoituksella ;)
- Kaija-L.
"Siemensi" minulle kaksi lasta, unohti minut. Muisti taas, hakkasi, unohti senkin tehneensä, erottiin, halusi takaisin, kielsi kaiken väkivallan, muisti lapset , haluaa nyt vain seksiä , koitan ajatella järjellä, hän manipuloi, hän matkustelee itämaissa, odottaa silti seksiä, tekee riitaa kun ei jaksa nähdä, vahtii toisella silmällä...... Siinä elämäni suuri Rakkaus :)
KUINKA voisin unohtaa.Sinä toit tähän toisenlaisen näkökulman, senkin
uhalla, että taas jouduit muistamaan häntä.
Toivon sydämestäni, ettei mitään niin pahaa, jottei
jotain hyvääkin..
- Laahustava
Kuinka voikaan niin tulisesti ihastua,,, rakastua pikkupoikana.Mielestäni 15wee on pikkupoika kuitenkin tuon ikäisenä tulit elämääni ja sait sen aivan sekaisin pelkällä vilkaisulla minua kohti.Poikanen siinä tärisi ja tutisi mitä tehdä,mitä sanoa.
Ei voi unohtaa noita kauhunhetkiä,ettei vain tekisi jotain typerää joka saisi sinut lähtemään.
Jo halauksesi sai minut tuntemaan olevani taivaissa,täällä maan päällä...että hellyttävä epävarmuutesi sykähdytti tytön
sydäntä.
Tytön, joka melkein leikki vielä barbeilla.
Katseesi veti häntä puoleensa magneetin tavoin.
Halauksen lumous on ihmeellinen..
.. kiitos siitä unohtumattomalle miehelle,
verrattomalle matkaseuralaiselle.
Ei ollut lomaromanssi.
Tämä avaus oli osittain lainattu erään
naistenlehden juttusarjasta..
Tällä kertaa unohtumaton nainen oli Greta Garbo;
"antakaa minun olla yksin"..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748