Hei kaikki!
Nyt tarvisin kyllä teidän alan ammattilaisten apua. Minulla on ollut jo 2 vuotta profiili ja usealla treffisivustolla ilmoitus jossa etsin naista tositarkoituksella, kukaan ei vastaa ei sanallakaan, kuvankin laitoin nyt myöhemmin, kävijöitä sivulle tuli huomattavasti enemmän lyhyessä ajassa mutta ei yhtään viestiä/flirttiä. Kertokaa nyt joku mikä tässä oikeen mättää kun toisilla tuntuu natsaavan aika hyvin? Toki on tuolla sivuilla paljon naisia jotka muistan olleen pyörinyt jo saman verran kuin minäkin, osa kauemminkin eli ilmoitus on ollut monella tosi kauan. Millainen sen deitti ilmoituksen oikein pitää olla että joku kiinnostuisi vastaamaan edes vaikka lyhkäsesti (vaikka sitten että kiitos mutta ei kiitos)? Mutta kun näitä juttuja lukee täältä niin kyllä täällä jollain on natsannutkin niin kertokaas nyt mullekkin miten saada joku vastaamaan?
Apua tarvitaan...
24
1727
Vastaukset
- ....
Olen huomannut että ei ne naiset ota kovin usein itse yhteyttä, en tiedä onko siellä kopassa useimmissa tapauksissa jotain vikaa mistä se johtuu ? Minulle on viestejä tullut ja muutama flirtti kanssa, mutta aika harvoin niitä tulee verrattuna siihen, miten paljon kävijöitä on, ihan niinkuin naisilta puuttuisi aloitekyky. En minä ainakaan pysty ihan vaan profiilini klikkailusta päättelemään kuka on kiinnostunut ja kuka ei, niinpä moni joka haluaisi jutella jää ilman juttutuokiota, saati sitten parempaa tutustumista, kun nämä aktiiviset naiset vie kaiken ajan mikä on käytettävissä surffailuun.
- hja
Sanoisin, että viestejä tulee todella paljon ilman, että itse laittaa miehille flirttiä tai muuta. siinä sitten laiskistuu. Lopulta ei oikein kaikille jaksa edes vastata sitä "ei kiitos", vaikka se aluksi olisikin ollut kaunis periaate.
Nykyisin käyn vaan miehen sivuilla, niin näkee, että olen käynyt. Saa sitten lähettää viestin, jos oma profiilini mielyttää. Näitä miehiä löydän joskus haulla, joskus katson vaan etusivun, onko mielenkiintoisen näköisiä...
Ehkä mieli vielä muuttuu ja pitää ruveta itse aktiivisemmaksi jossain vaiheessa... Mutta muutaman kerran, kun olen ollut itse kovin aktiivinen, on mies ehkä pelästynyt käytöstäni, koska useimmat naiset vaan odottavat... Että siitäkin oppineena, odottelen minäkin vanhaan tapaan kammarissani sitä prinssiä. - ilja45
hja kirjoitti:
Sanoisin, että viestejä tulee todella paljon ilman, että itse laittaa miehille flirttiä tai muuta. siinä sitten laiskistuu. Lopulta ei oikein kaikille jaksa edes vastata sitä "ei kiitos", vaikka se aluksi olisikin ollut kaunis periaate.
Nykyisin käyn vaan miehen sivuilla, niin näkee, että olen käynyt. Saa sitten lähettää viestin, jos oma profiilini mielyttää. Näitä miehiä löydän joskus haulla, joskus katson vaan etusivun, onko mielenkiintoisen näköisiä...
Ehkä mieli vielä muuttuu ja pitää ruveta itse aktiivisemmaksi jossain vaiheessa... Mutta muutaman kerran, kun olen ollut itse kovin aktiivinen, on mies ehkä pelästynyt käytöstäni, koska useimmat naiset vaan odottavat... Että siitäkin oppineena, odottelen minäkin vanhaan tapaan kammarissani sitä prinssiä."Mutta muutaman kerran, kun olen ollut itse kovin aktiivinen, on mies ehkä pelästynyt käytöstäni"
:), jaa vai pelästyny, aika vaikeeta uskoa, eiköhän suurin osa miehistä olisi pikemminkin imarreltu, jos nainen osoittaa kinnostusta, itse ainakin olisin. Muutenkin sitä kyllä odottaisi hieman enemmän aktiivisuutta naisilta, että sanosivat edes sitten tuon "ei kiitos" ettei tavi jäädä ihmettelemään että mitähän tässä oikein tapahtu kun mitään ei kuulu - näy
ilja45 kirjoitti:
"Mutta muutaman kerran, kun olen ollut itse kovin aktiivinen, on mies ehkä pelästynyt käytöstäni"
:), jaa vai pelästyny, aika vaikeeta uskoa, eiköhän suurin osa miehistä olisi pikemminkin imarreltu, jos nainen osoittaa kinnostusta, itse ainakin olisin. Muutenkin sitä kyllä odottaisi hieman enemmän aktiivisuutta naisilta, että sanosivat edes sitten tuon "ei kiitos" ettei tavi jäädä ihmettelemään että mitähän tässä oikein tapahtu kun mitään ei kuuluolevan immarreltuja nämä miehet täällä. Live-elämässä kylläkin miehet ovat, jos heille osoittaa kiinnostusta. Täällä he vain katoavat hiljaisuuteen. Ei vastata viestiin, ei flirttiin. Otetaan jopa profiili pois, jos nainen osoittaa mielenkiintoa. Mitähän varten te miehet tuolla treffipalstalla oletta???
- liisukka*
ilja45 kirjoitti:
"Mutta muutaman kerran, kun olen ollut itse kovin aktiivinen, on mies ehkä pelästynyt käytöstäni"
:), jaa vai pelästyny, aika vaikeeta uskoa, eiköhän suurin osa miehistä olisi pikemminkin imarreltu, jos nainen osoittaa kinnostusta, itse ainakin olisin. Muutenkin sitä kyllä odottaisi hieman enemmän aktiivisuutta naisilta, että sanosivat edes sitten tuon "ei kiitos" ettei tavi jäädä ihmettelemään että mitähän tässä oikein tapahtu kun mitään ei kuuluPaljon olen viestejä laittanut ja ehkä puolet ovat vastanneet. Sinkkuna vielä elelen.
Minustakin tuntuu, että miehet oikein pelästyvät. Sitten loput hakevat hoikkaa ja urheilullista naista. Minä olen katsellut saman maakunnan miehiä, niin ettei ainakaan välimatka liene esteenä. Syys on sittne joku muu. - myös ehkä
johtua siitä että jos nainen ottaa yhteyttä sitä pidetään vähä niinku tyrkkynä..
ei sillä,ite olen muutamat kerrat ottanu mieheen yhteyttä ja osa on vastannut
osa ei koskaan mitään vaikka profiilissa saattaa luke että jokaiselle vastataan..
yx syy tietysti on myös se että koska miehillä on ihanne miehen mitat on monesti esim155-185cm/50-70kg niin se karsii esim mut kokonaan pois,siinä määrin etten edes intoudu ottamaan yhteyttä koska itse painan enemmänkun ton 70kg.. tää on vain esimerkki!! Mut semmoset kellä lukee esim yläraja pituus 200cm ja yläraja paino 300kg ni otankin yhteyttä jos profiili on kiinnostava,koska silloin oletan ettei koolla ja painolla todellakaan ole mitään kummempaa merkitystä vaan lähinnä sillä mitä päässä on...
Tää on mun mielipide,muista en osaa sanoa... myös ehkä kirjoitti:
johtua siitä että jos nainen ottaa yhteyttä sitä pidetään vähä niinku tyrkkynä..
ei sillä,ite olen muutamat kerrat ottanu mieheen yhteyttä ja osa on vastannut
osa ei koskaan mitään vaikka profiilissa saattaa luke että jokaiselle vastataan..
yx syy tietysti on myös se että koska miehillä on ihanne miehen mitat on monesti esim155-185cm/50-70kg niin se karsii esim mut kokonaan pois,siinä määrin etten edes intoudu ottamaan yhteyttä koska itse painan enemmänkun ton 70kg.. tää on vain esimerkki!! Mut semmoset kellä lukee esim yläraja pituus 200cm ja yläraja paino 300kg ni otankin yhteyttä jos profiili on kiinnostava,koska silloin oletan ettei koolla ja painolla todellakaan ole mitään kummempaa merkitystä vaan lähinnä sillä mitä päässä on...
Tää on mun mielipide,muista en osaa sanoa...ei todellakaan ole tyrkky jos nainen vastaa. Minä ainakin toivon että nainen edes kerran vastaisi johonkin minun viestiini.
- naisena
kun nyt laitoin uuden profiilin..
KUKAan ei ole vastannu. Itse laitoin parille tyypille viestin muttei he ole vaivautunut vastaamaan takaisin.
Mitä IHMETTÄ ihmiset oikein vaatii???- jarkko87
Minä voisin sulle kyllä vastata, mutta siinähän kävisi sitten kuitenki niin että sinä et vastaisi takas:)
- Apua tarvitaan..
Mulla on sellanen tunne, että vähän yks jos toinenkin on pikkasen kyllästyny jo koko nettideittailuun, niin hauskaa kun se ehkä alussa olikin. Jossain vaiheessa tulee sellanen ähky koko touhuun, kun on ihan liikaa populaa. Ei millään jaksa keskittyä yhteen ihmiseen, kun joka päivä tulee joku uus kiinnostava profiili eteen. Kukaan ei taida enää ittekkään oikein tietää, että mitä sieltä hakee. Mua ainakin on alkanu kyllästyttään koko nettideittailu. Ei huvita, eikä viitti, edes vastata kellekkään enää mitään, loppujenlopuks. Siks mä suljin profiilini. Jotenkin on sellanen olo, kun olis syöny liikaa makeeta. Yöks.
- heikki34
Sitä pitäs tosiaan jaksaa keskittyä vaan yhteen kerrallaan ja tavata vaikka ihan oikeasti mahdollisimman pian nii sittehän sen näkee oikeasti miellyttääkö toinen, vaan ku sitä ei tehdä vaan jatketaan vaan sitä deittailua seuraavan kanssa jolloin kohta mistään tuu mitään
- kyll
jaksan olla kiinnostun,mut toisen mielenkiinto lopahtaa muutaman pvän jälkee ja sit ei ees vastata enää..
oma usko koko touhuun ja oikeen parisuhteen löytymiseen alkaa pikku hiljaa mennä...
baareissa kun en jaksa enää roikkua,siel ole kun samat naamat räkä poskella tai nuorii poikii ... no joo.. never mind... - niin kai...
heikki34 kirjoitti:
Sitä pitäs tosiaan jaksaa keskittyä vaan yhteen kerrallaan ja tavata vaikka ihan oikeasti mahdollisimman pian nii sittehän sen näkee oikeasti miellyttääkö toinen, vaan ku sitä ei tehdä vaan jatketaan vaan sitä deittailua seuraavan kanssa jolloin kohta mistään tuu mitään
ite haluaisin vähä edes tutustuu toiseen ensin ennen ku ryntään treffeille..
ei o kiva ku ekojen viestien aikan jo kysytää et milloin tavataa...
mut toki ennen ku jutut menee liian vakavix kuitenkaa ni ois hyvä tavata mut ois kiva ku tietäs edes jotai toisest ennen sitä.. onko edes jollai taval ajatus maailmat samoil raiteil.. - dfghjh45
kyll kirjoitti:
jaksan olla kiinnostun,mut toisen mielenkiinto lopahtaa muutaman pvän jälkee ja sit ei ees vastata enää..
oma usko koko touhuun ja oikeen parisuhteen löytymiseen alkaa pikku hiljaa mennä...
baareissa kun en jaksa enää roikkua,siel ole kun samat naamat räkä poskella tai nuorii poikii ... no joo.. never mind...niinpä, siksi musta oiski parempi tavata aika pian ettei se mee ditten semoseksi chattailyksi jolloin siihen kohta kyllästyy ja hakaa seuraavaa, ku se ei kuitenkaan vastaa sitä ku tapaa toisen "oikeasti", no tietysti ois ihan hyvä ne perustiedot kaivaa mutta ei kannata jäädä liian pitkään lätisemään
- liisukka b
dfghjh45 kirjoitti:
niinpä, siksi musta oiski parempi tavata aika pian ettei se mee ditten semoseksi chattailyksi jolloin siihen kohta kyllästyy ja hakaa seuraavaa, ku se ei kuitenkaan vastaa sitä ku tapaa toisen "oikeasti", no tietysti ois ihan hyvä ne perustiedot kaivaa mutta ei kannata jäädä liian pitkään lätisemään
Tätä mieltä minäkin olen. Olen kuitenkin huomannut, etteivät miehet halua oikein tavata. He vissiin mielellään heittävät huulta anonyymisti ja sitten tulee pupu pöksyyn.
Itse keskityn mielelläni vain yhteen ja katsoisin sen. Ei vaan ole onnistanut. - Nimetön
dfghjh45 kirjoitti:
niinpä, siksi musta oiski parempi tavata aika pian ettei se mee ditten semoseksi chattailyksi jolloin siihen kohta kyllästyy ja hakaa seuraavaa, ku se ei kuitenkaan vastaa sitä ku tapaa toisen "oikeasti", no tietysti ois ihan hyvä ne perustiedot kaivaa mutta ei kannata jäädä liian pitkään lätisemään
tiedoista itekin puhun ,mut kun tää tuppaa lopettaa siihe jos ei heti ekan pvän aikan suostu jo sopii tapaamist.. huippuna on se et laittaa pari viestii tyyliin mitä kuuluu sul on mielenkiintonen profiili
ja sit et haluisitko tavata..
siihen kun vastaa et mikä ettei kun vähä tutustun ja on vapaata kun teen paljon töitä ni seuraava viesti onkin et ilmottele sitten kun on vapaata ni tavataa ja sen jälkee ei kuulu mitää..
kai sitä nyt voi jutella edes vähäsen ennen tapaamista ettei nyt ihan sokkona lähe täysin tuntematont ihmiset tapaamaa.. tänä pvän ku ei tiä on raiskuri vai mikä kyseessä tääl netin kautta tutustumal ihmisii..
eikä se niin suuri pelko o et se estelis ketää tapaamast..
vast vuos sitte tapailtii yhen tyypin kans 4-5kk,vietettii aikaa yhes jne.. sen kans juteltii treffeis vko kax melkis joka pvä ja sit tavattii ihan julkisel paikal kaffilas,siit se läx.. mut miolemmin aikaa vievä työ ni se loppu sitte siihen ku ei sit aikaa enää niin pal ollu,ja kun asuttii viel eripaikka kunnilla...
mut kuitenkii,veny vähä todellisest aiheest.. ni kyl sit vähä voi jutella ja turissa ja oppii vähä ees tuntee toista ennen ekoi treffei et osaa ees jotai jutella eikä ekat treffit tunnu miltää kolmannen asteen kuulusteluilt... =) silti vaikka kuinka olisi kyllästynyt jne.. niin on todella epäitsekästä jättää vastaamatta. Itse olen käyttänyt monen viestin kirjoittamiseen tuhottoman paljon aikaa eikä yhteenkään ole vastattu. Todella epäitsekästä touhua naisilta.
- Tosissaan vai leikillään
Itse en kuvaani ole laittanut ja silti olen seuraa löytänyt. Ensimmäinen netin kautta aloitettu seurustelun tynkä - paljastui alkoholistiksi, toinen - yli vuoden mittainan - valehtelijaksi: minusta tuli toinen nainen iiikkk, kolmas - vajaan vuoden mittainan - pelimieheksi, jolla kolme profiilin paljastumista sinä aikana, neljäs - kahden avioliiton ja lapsikatraan katkeroittamaksi.....
Nyt kuukausi takana ja huomaankin seurustelevani tavallisen, ihanan ja tasapainoisen miehen kanssa. Huomista en uskalla edes ajatella tai pelätä. Elän tätä hetkeä.
Jokainen edellä mainittu on kirjoittelun ja muutaman tapaamisen jälkeen tuntunut sopivalta jatkaa. Toisaalta voin vain todeta, että profiili ei kerro mitään vain henkilö siellä takana. Ei sillä profiililla ystävää löydetä vaan panemalla itsensä kokonaisuutena ja rehellisesti suhteeseen mukaan.
En ole katkeroitunut vaan tiedän, että minullekin on oma puoliso koteineen kaikkineen. Ikääkin on jo yli 40 eikä vielä edes hirvitä. Rimaa en ole pudottanut eikä siihen ole ollut tarvetta. Noissa yrityksen tapaisissa on ollut yrittäjästä, rahamaailman linkoon, mutta eihän se sielua paranna.
Kyllä sinä vielä omasi löydät. Kunhat et katkeroidu tai kyynisty. On niin paljon kaikkea hyvää ja hienoa, jota voi vain odottaa ja etsiä elämäänsä. Ei se syliin tule, jos et hakemaan lähde.neuvoja juuri tuon tapaisia tullut eli "lähde liikkeelle" Jumalauta minähän olen liikenteessä lähes joka viikonloppu mutta ei onnista vaikka kuinka liikkuisi,taidan jäädä kotia odottelemaan koko loppu elämäkseni.
- netistä onnensa löytänyt:)
Hei !
Ensinnäkin voisit heittää naisia sellaisilla viesteillä joissa ois kaunis runo mukana joka ainakin romanttisia naisia liikuttais ja sais
heidät viesteihis vastaamaan. Ja älä ole liian päälle käyvä . Ota naisen profiilista jokin juttu
esim luonteen piirre jota arvostat ja jonka vuoks tästä profiilista kiinostuit. Ja profiilistasi voisit tehdä sellaisen herkän ja sympaattisen ja mainostaa hyviä puoliasi mutta ei niin että kuvailet olevas itse täydellisyys.Ja älä laita valtavia kriteereitä millainen naisen pitäs olla.Ja ole avarakatseinen eli älä liika rajoita esim alueeseen johon naisen pitäs kuulua tai jos naisella on lapsia niin älä pelästy sitäkään jos kerran profiili on muuten kiinostava mut epäröit kun on lapsia.Niin älä epäröi vaan ota rohkeasti myös sellaisiin yhteyttä jotka taas vois helposti vastata kun kertoisit olevasi lapsirakas ja arvostavasi sellaisia naisia niin sitten heidänlaisensa ilahtuis.Mutta älä erehdy vonkaamaan tai vihjaamaan heti petipuuhiin.Äläkä ehdota ekoja treffejä luoksesi vaan jonnekin kahvillaan.Tässä nyt alkuun mitä ekana tuli mieleen neuvoista jotka halusin antaa.Minä löysin omani netistä josta olen tosi kiitollinen sillä en ole koskaan ollut onnellisempi kuin mitä nyt oon .Kaikkea hyvää sinulle ja tsemppiä !mutta kun kukaan nainen ei vaan vastaa viesteihin vaikka mitä kertoisi tai miten viestin muotoilisi ei vaan kukaan vastaa! pelkkää ilmaa vaan saa vastaukseksi eli ei yhtikäs mitään.
- netistä onnensa löytänyt
samu1 kirjoitti:
mutta kun kukaan nainen ei vaan vastaa viesteihin vaikka mitä kertoisi tai miten viestin muotoilisi ei vaan kukaan vastaa! pelkkää ilmaa vaan saa vastaukseksi eli ei yhtikäs mitään.
Ole hyvä.Sitten mietippäs profiiliasi voisko siitä tehdä jotenkin hauskan eli jotain vitsiä sinne mukaan tai liikuttavan herkkää.Jos näitä kokeilisit niin ehkä se auttais asiaa.Sillä kyllä silloin kun minä olin niitä profiileita katsomassa niin minuun vetos hauskat tai vastaavasti liikuttavan kauniit profiilit.Niin varmaan on muitakin joihin tuollaiset profiilit uppoaa:)Tsemppiä!
- nmkuibfds
Ehdottaisin Sulle seuraavia asioita, jottei Sun tartteis odottaa vuodesta toiseen sitä Oikeaa tositarkoituksella!! (olen huomattavasti vanhempi)
- VAIHDA NIMIMERKKI !! VALITSE iloinen nimimerkki!
- PROFIILIN TEKO:VALITSE itsestäsi kaikki hyvät ominaisuudet, ole positiivinen, KEHU ITSEÄSI SOPIVASTI...
- KANNATTAISIKO SINUN jättää pois sana tositarkoituksella, VALITSET VAIN sellaisen kohteen, joka vastaisi Sinun tositarkoitusta... (sana tositarkoitus: saattaa tuntua alussa liian sitovalta sanalta)
ONNEA YRITYKSEESI
TOIVOOPI "vanha nainen"vaikka vaihtais nimimerkin? Ei se auta yhtään naisia vastaamaan mulle. Sama kyynisyys jatkuu vaan. On se ihme että tuolla live elämässä kaikki rikolliset ym hampparit saa kyllä heti naisseuraa kun taas täällä netissä tavallinen kiltti rauhallinen mies ei saa edes sitä vastausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154