Tietääkö joku lemmen viemän tulevasta

ei jaksa odottaa

Olisi kiva tietää Lemmen viemän tulevista tapahtumista vähän jo etukäteen, onko jollain tietoa sarjan tulevasta juonesta ja mistä on tiedon hankkinut, minä en ole löyränyt mistään!
Olen ihan koukussa sarjaan, tällä hetkellä ainoa sarja, josta täytyy joka jakso nähdä. Siinä tapahtuu vähän enemmän kuin KR:ssä ym muussa amerikkalaisessa saippuassa, joihin jo alkaa olla kyllästynyt.

12

3888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henkka
    • telkku com

Soopaa koko sarja mutta katselen silti.
      Kauniit maisemat hivelee silmää.

• tuolta ylempää

Lainaus tuosta ylempää, Bitte

Tässä vanha ketju, josta käy tulevia tapahtumia selville ja viimeisessä viestissä linkki sivustolle, jossa on esim. kuvia sarjasta.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000 000000029&conference=4500000000000564&posting=220000000 24597255#22000000024597255

• timanttitypy

lemmen viemässä jauhetaan samaa paskaa koko ajan!

• Staceyyh

Täysin samaa mieltä, Timanttitypy! Viimeistään tuo tapahtumien kulku lyö sarjalle saippuaoopperan leiman. On suoraansanottuna loukkaus telenovelia & niiden tekijöitä, näyttelijöitä ja muuta tuotantotiimiä kohtaan väittää, että Lemmen Viemää olisi telenovela.

• joku vaan

mä tiiän sen tulevasta juonesta:laura ja alexsander saa vauvan ja ne menee aimsiin ja en oo varma mut kun katoin you tubesta niin se näytti ihan katariinalta eli rubert ja katariina menee yhteen ja katariina joutuu pyörä tuoliin ja nää kaikki löytyy you tubesta

• Estrambótica

En seuraa Lemmen Viemää mutta tiedän silti, että Robert ei päädy yhteen Katharinan vaan muuan Miriamin kanssa.

• Mentooli

Katarinalla on suhde jonkun taidetyypin kaa ja ne ajautuu aviokriisiin Alexanderin kaa ja Katariina häipyy suht piakkoin sarjasta. Christian ja Laura menee kihloihin mut käy ilmi et vauva jota Laura oottaa onkin Alexanderin.
        Werner menee uusiin naimisiin muuan Barbaran kanssa joka piakkoin vilahtaa sarjassa hotellivieraana.
        Mike tulee takaisin ja ne päätyy Tanjan kaa yhteen ja kosintaakin on luvassa.
        Lars tulee myös takaisin lähdettyään ensin sinne muualle töihin Marien kanssa kuten myös Maxim, joka tulee töihin hotelliin.

• etttttttä

tietääkö joku että tuleeko miriamista ja robertista loppujenlopuks pari ?

• M I N Ä

Juu tulee niistä pari:D

• ööööö......

luin yhestä jutusta että markus saa jonkin aivovaurion tjs. ja meinaa kuolla joten haluaa ennen kuolemaansa naida evan. mutta sitten jotain tapahtuu ja eva (tai markus) eroaa ja menee robertin kanssa yhteen. evan ja robertin hääpäivänä barbara räjäyttää furstenhofin ja loukkaa jalkansa ja hukkuu.
      Menee vain hullumpaan suuntaan... ja youtubesta löytyy myös paljon videoita!

• JossuTossuKamu:)?

No ainakin nyt toi Barbara sieppaa Nilsin isän avulla Evan tai yrittää ja sitten mä oon yks JossuTossun kavereista:)Ei,vittu tippu kynsitarra,helevetti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe