palsta on rauhoittunut.
:)
Vain, me, pari pullanpaistajaa jäljellä.
Lähivuodet näyttävät josko joku tulee joskus takaisin.
Minä ainakin uskon että jokunen haluaa vastauksia mielensä ongelmiin.
Voin, tietty, olla väärässäkin.
Jumala, siis , on olemassa.
17
755
Vastaukset
Minulle on jäänyt hiukan epäselväksi tämä kahnauksen aihe ja kaikkinainen aggressiivisuuden lähde, kun on ollut kiirettä, mutta ihan kiva jos rauha on palautunut. On mukava heitellä ajatuksia näille sivuille ja lukea muidenkin tuntemuksia. Ollaan enkeleitä toinen toisillemme. Ja jos ei ihan niinkään niin torpedoinnit saavat jäädä unholaan. Tsemppiä meille kaikille
- HTZA
että täällä kahnauksia on, sinällään, lapsia vain on ollut paljon.
Jokaisella on omat mielipiteensä ja asenteensa.
Kuvittelivat, ressukat, että olisivat fiksuja, mutta siihen tarvitaan ihan oikea aikuisuus ja se heiltä puuttui.
Minä nautin kyllä väittelystä ja huulenheitosta.
Välillä nauraen, välillä säälien.
Mutta jos sinulle sopii niin kiukutellaan?
Jos meillä on sama pullaresepti niin käy tylsäksi siitä puhuminen?
Ystäväsi
H. HTZA kirjoitti:
että täällä kahnauksia on, sinällään, lapsia vain on ollut paljon.
Jokaisella on omat mielipiteensä ja asenteensa.
Kuvittelivat, ressukat, että olisivat fiksuja, mutta siihen tarvitaan ihan oikea aikuisuus ja se heiltä puuttui.
Minä nautin kyllä väittelystä ja huulenheitosta.
Välillä nauraen, välillä säälien.
Mutta jos sinulle sopii niin kiukutellaan?
Jos meillä on sama pullaresepti niin käy tylsäksi siitä puhuminen?
Ystäväsi
H.Ei kiukutella, eihän. Haluaisin että kohtelisit minua hellästi kauniisti ja tukisit mielipiteitäni ja minua muutenkin. Otin justiin viimesen pellillisen pullia uunista. Herkullisia korvapuusteja. Taidan antaa sinulle korvapuustin. Noin!!
- HTZA
satumaa kirjoitti:
Ei kiukutella, eihän. Haluaisin että kohtelisit minua hellästi kauniisti ja tukisit mielipiteitäni ja minua muutenkin. Otin justiin viimesen pellillisen pullia uunista. Herkullisia korvapuusteja. Taidan antaa sinulle korvapuustin. Noin!!
liian vähän Kanelia.
Lähetän sinulle, joskus, äitini reseptin.
Älä edes yritä tarjota noita "pulleja" miehellesi tai muille!!
!!! :)
Ja kun tukkasi kasvaa pidemmäksi saat tuntea yöllä että sormeni vaeltelevat siinä.
Vähän tukistaen, siten että heräät ja aukaiset uniset silmäsi ja katsot minua "sillä tavalla".
- hilkkapinkki
miksi sinulla on niin liukas mieli?
- htza
Piti tietysti olla HTZA.
Liukas on sama kun nopeaälyinen.
Se ei sovi minuun, ei ainakaan usein. Yleensä pyrin ajattelemaan ennen vastaustani.
Totta on että useimmiten ei tarvitse.
Se varmaan tuntuu "liukkaalta".
Uskon että tuo on kohteliaisuus, kuten muittenkin arvostelu.
:) - hilkkapinkki
htza kirjoitti:
Piti tietysti olla HTZA.
Liukas on sama kun nopeaälyinen.
Se ei sovi minuun, ei ainakaan usein. Yleensä pyrin ajattelemaan ennen vastaustani.
Totta on että useimmiten ei tarvitse.
Se varmaan tuntuu "liukkaalta".
Uskon että tuo on kohteliaisuus, kuten muittenkin arvostelu.
:)Miksi sinulla on noin suuret ajatukset?
- HTZA
hilkkapinkki kirjoitti:
Miksi sinulla on noin suuret ajatukset?
nielaista koko maailman ja ahmaista sen kauneuden suurilla silmilläni, ja purra siitä kaiken ihanan mehun suurilla hampaillani.
Myöntelemellä tulee aika laimea keskustelu.
Pikkuisen kirpeyttä niin johan tulee ajatuksia ihmisiltä. Vahingossa tai tahallaan.
:) - hilkkapinkki
HTZA kirjoitti:
nielaista koko maailman ja ahmaista sen kauneuden suurilla silmilläni, ja purra siitä kaiken ihanan mehun suurilla hampaillani.
Myöntelemellä tulee aika laimea keskustelu.
Pikkuisen kirpeyttä niin johan tulee ajatuksia ihmisiltä. Vahingossa tai tahallaan.
:)Miten ihmeessä pystyt olemaan yhtäaikaa lapsi, nuorukainen, juppi, maatiainen, vanha vaari ja joskus jopa ämmänläyskä tai tytönhupakko?
- HTZA
hilkkapinkki kirjoitti:
Miten ihmeessä pystyt olemaan yhtäaikaa lapsi, nuorukainen, juppi, maatiainen, vanha vaari ja joskus jopa ämmänläyskä tai tytönhupakko?
viikonlopun mökillä, kainalossani, että ymmärtäisit, sikäli kun olet nainen.
Jos olet mies niin unohda, et koskaan voi ymmärtää sitä.
Mutta kait se on avonaiset silmät, näppärät sormet, ja avoin sielu kaikelle, ihan kaikelle.
Läyskillekin, minä pidän letuista. - hilkkapinkki
HTZA kirjoitti:
viikonlopun mökillä, kainalossani, että ymmärtäisit, sikäli kun olet nainen.
Jos olet mies niin unohda, et koskaan voi ymmärtää sitä.
Mutta kait se on avonaiset silmät, näppärät sormet, ja avoin sielu kaikelle, ihan kaikelle.
Läyskillekin, minä pidän letuista.suorasukainen malttamattomuutesi vie minut aina ja aina vain sanattomaksi. Miksi?
- HTZA
hilkkapinkki kirjoitti:
suorasukainen malttamattomuutesi vie minut aina ja aina vain sanattomaksi. Miksi?
voisin tietää?
Teininä rakkaus sai minut sanattomaksi.
Liekö tunteesi roihuaa, vielä?
Miten jalat toimii? - pinkkihilkka
HTZA kirjoitti:
voisin tietää?
Teininä rakkaus sai minut sanattomaksi.
Liekö tunteesi roihuaa, vielä?
Miten jalat toimii?Lähinnä kai automaattisesti monimutkaisen hermostoverkon avulla ja käyhän siellä hapettavaa verta ja sitä toistakin verta sen pumppusysteemin kautta. Imunestekiertokin ja vaikka mitä, lue anatomian ja fysiologian kirjasta. :)
- HTZA
pinkkihilkka kirjoitti:
Lähinnä kai automaattisesti monimutkaisen hermostoverkon avulla ja käyhän siellä hapettavaa verta ja sitä toistakin verta sen pumppusysteemin kautta. Imunestekiertokin ja vaikka mitä, lue anatomian ja fysiologian kirjasta. :)
tunnu löysiltä ja hervottomilta.
Sillee antautuneilta? - pinkkihilkka
HTZA kirjoitti:
tunnu löysiltä ja hervottomilta.
Sillee antautuneilta?näköjään blackout. Hunajaiseni ;) jatkukoon tarina seuraavalla kertaa; minä tunnistan sinä et p:
- HTZA
pinkkihilkka kirjoitti:
näköjään blackout. Hunajaiseni ;) jatkukoon tarina seuraavalla kertaa; minä tunnistan sinä et p:
on se että hän voi jatkaa koko elämänsä.
Ja siten kun haluaa.
Minä haluan jatkaa sinun kanssasi vaikka en tunnistakaan sinua.
Minä en sitten ole tuplanimmari, kuten monet uskovat. Masentaa kun en voi vakuuttaa.
Keskustelumme saattaa autaa joitain muitakin.
Kenties. - pinkkihilkka
HTZA kirjoitti:
on se että hän voi jatkaa koko elämänsä.
Ja siten kun haluaa.
Minä haluan jatkaa sinun kanssasi vaikka en tunnistakaan sinua.
Minä en sitten ole tuplanimmari, kuten monet uskovat. Masentaa kun en voi vakuuttaa.
Keskustelumme saattaa autaa joitain muitakin.
Kenties.tekstistä selville mitä halusit vakuuttaa. Luulen kuitenkin että olisi viisasta välttää sanaa masentaa (tuntea masennusta?) koska olo on ehkä vain vähän ankea tai hienoisen alakuloinen. Toisaalta prosessoit surua ja silloin ankeuden mustat siivet koskettavat sielusi kannelta mitä oudoimmissa paikoissa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363807- 122576
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372005Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311546- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821262