Olen nuori 13 vuotias "filatelisti" ja etsiskelen muita nuoria (n. 10-15 vuotiaita) postimerkkeilijöitä, joiden kanssa voisi jutella postimerkkeilystä sähköpostin, mesen tai kirjeiden avulla ja vaihdella postimerkkejä.
Olen harrastanut tätä hommaa jotain pari vuotta ja mulla on muutama säiliökirjallinen merkkejä jotain ensipäiväkuoria postimerkkiluettelo, atulat, suurennuslasi yms.
Nuoria merkkeilijöitä??
Nuori harrastaja.
3
654
Vastaukset
- puuttuu vielä
analyysilamppu, jolla tutkitaan paperilaatujen fluorisoivat ominaisuudet ja väärennetyt setelit. Se ei paristokäyttöisenä ole kalliskaan Lauri Peltosen liikkeessä, mutta varaputki voi lamppukaupassa maksaa jopa 25 euroa.
- Nuori harrastaja.
Epäilen, että tämä harrastus on mulla vielä sen verran alussa, etten tarvitse tollasii vehkeitä vielä.
- löyyy yksi
Nuori harrastaja. kirjoitti:
Epäilen, että tämä harrastus on mulla vielä sen verran alussa, etten tarvitse tollasii vehkeitä vielä.
Täältä löytyy yksi filatlisti(12 vuotias) turusta päin. Kerro sun mese niin voisin äisätä sut mun listaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299