Minulla oli erään yhteisön läppäri ja modeemi. Kauhukseni minulle alkoi pikkuhiljaa selvitä, että
koneesi on täytynyt asentaa jonkilaisia keyloggers-
ohjelmia, jolla on nähty kaikki sivustot ja sähköpostiosoitteet sisältöineen.
Kun asensin Internet-selaimen tälle koneelle, tottakai he ovat saaneet myös puhelinnumeroni sekä
selaimen asentamiseen tarkoitetun salasanan. Ja kun Internet-yhteyttä käytettiin puhelinnumerooni ei silloin voinut soittaa vaan se tuuttasi varattua. Eli en voinut puhua samaan aikaan puhelimessa ja käyttää Internet-yhteyttä.
Olkaa ystävällisiä te tietoturvasta tietävät ja sanokaa onko puhelimenkäyttöäni mahdollista kuunnella? Tai onko sitä ollut mahdollista kuunnella?
Onko mahdollista että puhelinnumeroni on voitu liittää jollekin tämän yhteisön esim. ääniä tallentavalle modeemille ?
Koneen palauttamisesta on parisen vuotta, mutta puhelinnumeroni on edelleen sama.
Kiitos !
PUHELUIDEN SALAKUUNTELU MODEEMILLA
Onko mahdollista ?
1
291
Vastaukset
- ramsestr
Totta kai se on mahdollista, ja myös hyvin helppoa.
Tuollaiseen modeemiin voi rakentaa rajattomia sovelluksia joilla voidaan kuunnella myös muuta huoneistossa käytävää keskustelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209