Eli siis jos joku on kiinnostunut ostamaan tämän vuoden kauppakorkean pääysykirjoja, niin mulla olis 5 kirjan setti myynnissä. Oon ostanu ne viime marraskuussa, mutta päädyinkin hakemaan toiseen paikkaan. Osassa kirjoista on jotain alleviivauksia, mutta pari kirjaa on melkeen koskemattomia. Ne on vieläpä valmiiks päällystettyjä :)
Jos löytyy kiinnostuneita niin ottakaa yhteyttä. Hinta vois olla ehkä 100 euron paikkeilla? Ehkä allekin, haluaisin niistä nyt vaan eroon :)
Kauppakorkean pääsykoekirjoja myynnissä!
no name
5
675
Vastaukset
- kiinnostunut :)
...voisin ostaakin, kun vasta näin myöhään heräsin, että kauppis olisikin se paikka johon tahtoisin.
- no name
Hienoa! Missäs päin suomea asut? :)
- kiinnostunut..
no name kirjoitti:
Hienoa! Missäs päin suomea asut? :)
Helsingissä asun, toivottavasti en kovin kaukana :)
- annra
Täällä olisi toinenkin kiinnostunut Etelä-Pohjanmaalta.
ann_ra@netti.fi - no name
Kiinnonstuneet, ottakaa yhteyttä! Sähköpostiosoite on:
a_elina@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295