Kummallista logiikkaa

Minun logiikkani

Toivottavasti viestini lukevat naiset ja miehet. Mikä minussa on vikana? Kiinnostun harvoin kenestäkään miehestä. Lesbo en ole. Miehet pelottavat minua jollain tapaa. En pysty pysty luottamaan varauksettomasti mieheen ja sen rakkauteen minuun. Harvoin tulee ihastumisia. Vietän suurimman osan ajasta itsekseni, ja olen huolestuttavan tyytyväinen siihen. Olenko aseksuaali vai mikä?

4

763

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi vastaus.

Mitä siitäkin tulisi, jos kaikki miehet kiinnostaisivat.

Omallla kohdalla varmasti ikäni vaikuttaa siihen, että elän jonkinkaltaista seksuaalista kultakautta. Siitäkin huolimatta jaan miehet kolmeen ryhmään, 1) miehiin joiden kanssa jutellaan kuin tuttaville (70%), 2) miehiin, joita voisin harkita seksuaalisesti käyttäväni (25%) ja 3) miehiin, jotka kiinnostavat kokonaisuutena ja joita voisin ajatella vakavissani (5%).

Koska noita kokonaisuutena kiinnostavia on vähän ja suhteeseen tarvitaan kaksi, niin pariutumisen mahdollisuus on promilleluokkaa. Olen päätynyt ei vakavimpiin -suhteisiin silloin tällöin.

Tässä olisi yksi vastaus.

• HomMma

Olen mies ja koen myös suorastaan pelkääväni naisia, joita en näe täysin kavereina. Eli jos huomaan ihastuvani naiseen tai päinvastoin, niin menee ihan hätälukkoon. Viihdyn myös yksinäni, sikäli kuin ajoittaiset "en löydä ketään"-tuskailut eivät vaivaa.

• ei hätää...

Jos viihdyt yksiksesi ja olet tyytyväinen elämääsi, mitään ei ole pielessä. Toiset meistä ovat libidoltaan heikompia eli "pakkoa" purkautumiseen tai tyydytykseen ei ole, tai voihan sen saada ilman mietäkin.

Kannattaisi kuitenkin pohtia, mikä miehissäpelotta`? Pelkästäänkö sukupuoli? MOnet naiset ovat paljon vaarallisempia, ilkeämpiä ja epäluotettavampia kuin hyvät ja kiltit miehet.

• tuommoinen tuntemus on ihan normaali jos ei vielä tunne täysin itseään, omia halujaan. luottamuksen kasvattaminen saattaa joskus kestää pidemmänkin aikaa, se on pitkälti tapauskohtaista. kun opit tuntemaan itsesi ja halusi paremmin niin itseluottamuksesi kasvaa ja sitä kautta pystyt luottamaan muihin ihmisiinkin paremmin. omalla kohdallani aloin tuntea itseni kunnolla vasta sen jälkeen kun olin jo seurustellut yli 4 vuotta. nyt voin omaksi ilokseni tunnustaa tuntevani itseni ja haluni hyvin. oman itsensä tunteminen on hyvin tärkeää sen osalta että tietää mitä oikeasti haluaa ja mikä oikeasti tuntuu hyvältä, ja sitä kautta osaa myös vaatia sitä. toiset oppivat tuntemaan itsensä nopeammin kuin toiset ja erilaisissa tilanteissa, toisilla se taas vie pidempään. kyllä se tilanne siitä varmasti vielä helpottuu kun opit tuntemaan oman sisäisin itsesi ja saat itsevarmuutta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5340
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1592
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      231
      1550
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1143
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      302
      1105
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe