Eli kuka olisi hyvä ja ammattitaitoinen hieroja Seinäjoki-Nurmo alueella? Vaihtoehtoja on niin paljon, että olisi kiva tietää kenelle kannattaisi mennä. Kertokaahan kokemuksia kiitos!
Hyvä hieroja hakusessa Seinäjoki-Nurmo alueella
5
3561
Vastaukset
- Rentoudut 100%
Kokovartalon hierontaan kokemuksella suosittelen chokchoi hierontaa kasperinviidalla.
- Jees!!!!!!!
Luoman Jussi. Tekee myös nabrapathin käsittelyä tarvittaessa. Loistava kokonaisuus.
- Katja
Activo paikan nimi ja hieroja nimeltä Seija, paikka löytyy kuulankadulta...Mukava nainen ja sai mun selän kuntoon parilla kerralla ja voin sanoa että olin pitkään tosi kipeä ennen kuin löysin tämän loistavan paikan ja hierojan...
Pitäis itekkin taas mennä, viime kerrasta jo vuosi. Niin ja sain ajan ku muualta en sitä saanu(teki ylitöitä tuntemattoman asiakkaan takia). - Anonyymi
Suosittelen Juhaa, en ole enää pitkään aikaan muuta käyttänyt, ei tarvitse lähteä mihinkään, hieroja tulee luoksesi hierontapöydän kanssa.
https://hierojaseinajoki.fi/ - Anonyymi
Provo aloitus,muutama neutraali vastaus omaan avaukseen jonka jälkeen oman yrityksen kehuminen,nää vaan tulee läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259