Tiedoksi vaan teille kaikile jotka aiotte kerrata intissä niin parasta kertausta saa kymeen läänissä erikois isku osastossa. Mä oon siin isku osastossa kärki miehenä eli ekana joka paikassa niinku taisteluissa ja vankigsemisis ja tetsaukses. Meil oli viime kesänä harjotus johon tuli reservi koulun käynyt vängrikki kertomaan miten asutus keskuksis kannattaa taistela. Oltiin siin nuotilla ja se kerto ainakin 2 tuntii kaikkii uusinpii taktiikoita ja tekniikoita ja esitteli uusinpia taistelu varusteita ja näytti miten omaan naamio verkkoon kannattaa kääriytyä jos viholinen tulee. Lisäksi ammuttiin rynkyillä tauluihin ja lopuksi parhaat sai mitaleja! Suosittelen!
Kertaus muisto
Isku osaston sissi/tieduste...
1
708
Vastaukset
- recon
mullakin hyviä muistoja noista intti ajoista. kerran oltiin tiedustelemassa sellasta suurta harjotusta jossa oli paljon reserviläisiä, niin päästiin aika lähelle niitten nuotiota. meillä oli ne wild bik valokiikarit joilla nähtiin kun ne joi siellä kaljaa ja joku sellanen vänrikki otti mp vitosen esiin. kyllä siinä vähän jännitti ku tehtävä oli piirtää se tuki kohta kartalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197