Aina
juuri kun kuvittelen
kaiken olevan
jo mennyttä...
Ei!
Miksen pidä
laskusiltaa
ylhäällä
kaiken yötä
Mikä ihme sai
minut luulemaan että...
Se,
että olen ihminen.
Lähetätkö yönsiivelle
laittamani ajatukset
takaisin
etenkin
jos
Sinulla ei ole
niille käyttöä
Minä pitäisin
niitä
salassa
tyynyni alla
Yönsiivet
14
453
Vastaukset
- kaaru
se on, välillä heitetään sanoina toivoa ja sitten pyyhkäistään pois....
Täytyykin tarkistaa, onko nuo laskusillan kettingit kunnossa:)))
Tyynyn alla ...siellä salaisuuksia parempi pitää
Kiitos taas kauniista runostasi - mulla vihreä...
Tyynyn alta on kaivettu monta nenäliinaa ja monta salaisuutta..
mulla.. - tomppa2006
...minua miellytti erityisesti "laskusiltaa ylhäällä kaiken yötä"...
Sanat ovat puolellasi, käsittelet niitä tavattoman kauniisti. Jos olisin opettajasi, mitä en todellakaan ole, sanoisin sinulle:
Jatka vaan samaan malliin!Jos olisit opettajani, voisin kyllä ottaa
neuvoja vastaan, sinun tyylisi kyllä
miellyttää kovasti minua, vaikken ihan
jokaiseen runoosi ole aina vastanutkaan,
mutta tahdon, että tiedät, että kuitenkin luen kaikki.
Sanoit nyt niin kauniisti......
Tomppa, runoystävä,
saat virtuaalihalauksen tai kaksi:))
MF
- *runo64*
..ja turvallista mestaria.runo joka vei mennessään ja pieni pettymys kun se loppui,elädyin kai liian voimakkaasti lukemaani elämykseen.tiistai päivän jatkoa hyvää sellaista.
Olen lyhentänyt runojani,
aiemmin kirjoitin pitempiä,
kyllä vieläkin joskus.
Älä sano mestariksi,
olen vielä runojen kanssa
vaipoissa.
Ehkä vielä joskus kasvan.
Sanasi kyllä hivelevät,
mutta joudun maistelemaan niitä,
olen siipirikko.
Kiitos!
- *Rakkaudenlahja*
aina aitoja ja sitä aitoutta ihailen niin miettien mistä löydät kauniit sanat runoosi.Tässäkin runossa on oma kauneutensa ja hienoutensa.Sydämellinen kiitos!
Kysyit nyt semmoista, jota en
itsekään tiedä, varmaan
samoin kuin itse kirjoitat runojasi.
Sanat tulevat....jostain.
Mukava, kun pidit:)
Kiitän myös sinua!
- lindalinda1
sinne kai minunkin pitää ne ajatukseni antaa,
ei minusta muuhun ole.
Ensimmäinen säkeistö, voi jessus sentään kun on
niin kuin minua * huoh *
Ja toinen säkeistö sitten, aivan mahtava oivallus
" laskusilta " kuten koko runosikin jälleen.Lennetään me pääsiäisenä sitten luudalla,
tai minä ainakin, kun nyt yöt ovat niin pimeitä,
jos sitten olisi jo valoisampaa.
Nyt tää niias Siun sanoilles:)
- padme_amidala
meinasi jäädä huomaamatta koko runosi. Nyt on niin kiirettä, etten ehdi, kuin pikaisesti piipahdella täällä. Suo nyt anteeksi, mutta minua alkoi naurattaa tuon tyynyn alustan kohdalla, kun tuli mieleen ettei omani alle paljon kissojen ja koiranluiden jälkeen jää paljon tilaa. Pikkukissi oli mennyt patjan alle piiloon, löysin sen sieltä nukkumaanmennessä.
Muikean ihana runo : )mulla on vain semmoinen vihreä, pienimmän lapseni tekemä fleesekäärme seurana. Se on kyllä ihanan lämmin ja tulee aina hätä, jos se on kadonnut.
Kissa voisi olla mukavampi, vaan tulee Atshuu...jos kissan kanssa nukkuu.
Vauhdikasta päivää padme:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108