Hei,
Onko kuinka tavallista että luovutusikäisellä chihuahualla on vielä korvat lurpallaan? Missä vaiheessa korvien pitäisi nousta ylös vai onko mahdollista että koiralle jäisi korvat lurpattamaan.
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksistanne :)
Chihuahuan pennusta
9
4201
Vastaukset
- normaalia
että korvat lurpattaa!niin meilläkin oli mutta kyllä ne siitä nousee..on tosi harvinaista että jäisi lurpattamaan :) en muista että minkä ikäisenä meillä nousi mutta varmaan vasta 3-5 kuisena
- chihuu
hei. meidän chihulla korvat lurpatti mutta siinä 3kk iässä nousivat. ja taitaa ne yleensä noustakkin. harvoin näkee "luppakorva" chihua
- liiteri
joo, no voin sanoa, että meilläpäs korvat oli pystyssä junnusta asti ja nyt 5kk ikäsenä korvat ylikasvo ja nyt toinen lurpattaa :DD
se on siis puoliluppakorvatsihu - dlkgjld
Riippuu tosiaan korvanlehden pehmeydestä, jos korvat ovat suuret ja pehmeät, ne sattavat jäädä kärjistään luppaan. Mutta normaalisti ne kyllä nousevat siinä 6-7kk ikään mennessä :)
- hassuja
Meillä oli korvat pystyssä 3 kk ikäisestä ja ovat vieläkin, mutta tosin suhteutuneet jo pään kokoon, aiemmin oli suurikorvachihu:)
Mutta olen kuullut että voivat nousta vasta puolivuotiaanakin. - kooorva
Meillä on ollut molemmilla chihuilla pystyssä jo luovutusikäisenä 8 viikkoisena. Itse alkaisin kyllä huolestumaan ja teippailemaan varmaan viimeistään 4 kk iässä, jos silloin eivät olisi nousseet.
- Huolestunut
Mulla on 6kk:n ikäinen Chihuahua ja korvat oli molemmat pystyssä n. viikon verran 4kkn iässä, mutta ensimmäisen rokotuksen jälkeen lurpahtivat eivätkä ole nousseet vielä takaisin.. :/ välillä pystyssä ovat kun ruokaa pyytää tai oikein jostain innostuu. Huoli on etteivät nouse ollenkaan..? :/
- Anonyymi
Epäilisin onko puhdasrotuinen?chihulla pitää olla pystykorvat!
Omalla oli jo luovutettaessa 10 viikkoisena. - Anonyymi
kyselijätär
On aivan tavallista, että luovutusikäisen chihuapennnun korvat eivät ole vielä nousseet pystyyn. Nousevat kyllä 5 kk mennessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229