Miten on jos laittaa pienen vauvan ja 2,5v pojan samaan huoneeseen yöksi, häiriintyykö siinä esikoisen unet liiaksi vauvan heräilyjen vuoksi?
Vauva ja taapero
2
1176
Vastaukset
- kultapuppelit
meillä on myös pieni vauva ja esikoinen 1v8kk vanha ja nukkuu samassa huoneessa että pari ekaa yötä esikoinen heräsi kerran tai kaksi kun vauva herätti mutta nyt ei enään että 3 viikkoa on pojat olleet samassa huoneessa ja me totuttelimme esikoisen myös vauvana nukahtamaan jos on vähän melua ympärillä ettei herää niin helposti :) että radio tai teevee on välillä päällä kun esikoinen menee päiskäreille eikä herää siihen sitten ollenkaan :)
- meppe
kuulla että tuo toimii.
juuri muutettiin uuteen 3h ja keittiö asuntoon kun todettiin että olen raskaana. esikoinen joutuu meilläkin sitten jakamaan huoneen aikanaan.
meillä muutto tahti on ollut aika hurja niin että ystävä joka oli muutossa mukana antoi meille muutto kiellon 10vuodeksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758