Paljonko marjoja kannattaa laittaa puolentoista litran kotiviinin joka on tehty limpsapulloon?
Paljonko marjoja?
3
679
Vastaukset
- veikkaisin
,että pärjäät kahdella - kolmella.
Loput säästyneet marjat voit syödä heti kun vatsa kestää jotain - kiljun jäljiltä joillakin on peräaukko ja vatsa aika hellät, johtuen ulosteen viskositeetin huomattavasta alenemasta ja tahdottomasta ulostamisesta.
Eli sama neuvo kuin monelle - älä tee kiljua se on spurkujen juomaa.- höpöhöpööö
Ei mulla oli tullut ikinä mitään ripulia tai muutakaan huonoa kiljusta sen enempää kun muustakaan alkoholista.
- shaitan
höpöhöpööö kirjoitti:
Ei mulla oli tullut ikinä mitään ripulia tai muutakaan huonoa kiljusta sen enempää kun muustakaan alkoholista.
riippuu siitä kuinka hyvin on kirkastanut kiljun. en yhtää ihmettelis et vatsa menee sekasin jos pullossa selvästi näkyy ku hiiva lilluu siinä mutta jos se on täysin kirkasta ja pullon pohjal ei oo mitään sakkaa/hiivaa ni ei kyllä mene maha sekaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249