eli kertokaa minkä merkkinen minidv videokamera olisi hyvä? ja kuinka tärkeä tuo dv-in toiminto on??? Olen ajatellut Sonya, mikä malli olisi hyvä....kamera tulee ihan kotikäyttöön.....Thanks!
HYVÄ MINIDV VIDEOKAMERA????
3
1404
Vastaukset
- Vanhan sonyn omaava
Kyllähän nuo kaikki Sonyt lienevät hyviä, minulla on jo muutaman vuoden vanha eikä enää kaupoissa. Mutta ajattele mitä tarvitset? Tarvitsetko esim. kaukosäädintä, kuinka korkeatasoisia still-kuvia haluat ottaa jne. Minä luulin, että DV-in on välttämätön. Mutta olen vain kerran siirtänyt PC:stä nauhalle, enkä enää sitä koskaan tee. Joten maksoin siitä ominaisuudesta turhaan. (Siitähän maksetaan jotain Teostomaksuja tms). Minulla on nauhalle kirjoittava, noista kovalevyllisistä ja mini-DVD:lle kirjoittavista en tiedä. Nauha ei ole kallista ja hyvin säilyvää. Mutta suosittelen PC-taitoja ja kotielokuvien tekemistä oikeille DVD-levyille. Silloin tarvitset PC:lle jonkun videoeditointiohjelman. Minulla on Ulead ja se riittää.
- s/pdif
Tässä viestinkirjoittaja on aikeissa ostaa vuonna 2003 hankitulle miniDV-kameralle (maksoi silloin €1310) seuraajan ja seuraavan videokameran täytyy olla nauhallinen, jotta voisin siirtää myös vanhan aineiston DV-väylää eli firewire-kaapelia myöden videoaineiston PC:lle ja sieltä ulkoiselle kiintolevylle.
Siis teräväpiirtoa nauhalla (HDV) tarkoittaa viittä tuotannossa olevaa mallia,
HDR-HC9E HDR-HC5E HDR-HC7E HDR-FX1 HDR-FX7E,
ja näistä edullisimmat ovat HC5 ja HC7.
Itselleni olen ajatellut HC7-mallia. Jotain €1100 tällä hetkellä.
HC5:n saa jotain €730 hintaan, mutta tässäpä ei ole optista kuvanvakaajaa. - Panattaja
Itellä tollane panasonicin gs60es ja on pirun tarkka kuva, voimakkaista väreistä puhumatikaan! Oon ollu tyytyväinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066