Mihin hävisi ketju "kuka pelkää keltaista naista"?
Saisiko ihan julkisen vastauksen mikä siinä oli sellaista että piti poistaa!
No linkin tekstihän suhtautui positiivisesti aasialaisiin naisiin mutta miksei heistä saa kirjoittaa positiivisesti!
Negatiiviset kirjoitukset tyyliin "kaikkihan ne ovat huoria" saavat kyllä palstalle jäädä ilman sensuuria mutta heti jos on jotain positiivista niin heti aloitus näköjään lentää bittitaivaaseen..
Ei oikein mahdu minun päähäni moinen toiminta. onneksi löysin tämän linkin joten voit itsekin lukea ajatuksella sen sisällön ja miettiä uusiksi onko syytä sensuroida vai ei.
http://takkirauta.blogspot.com/2007/09/kuka-pelk-keltaista-naista.html
Miksi poistettiin?
7
903
Vastaukset
- Cen$horship
sensuurista kysyminen ja sen kritisointikin on kielletty.
- Garibp
olen ollut sunnuntaista vapaalla, omissa töissä. Viikonloppunakin vain piipahdin täällä. Ylläpito poistaa tosi raa'asti asiattomina ilmoitetuista viesteistä, suuren työmäärän vuoksi eivät ehdi yhteen ketjuun keskittyä.
*Pahoittelee edustamansa yhtiön puolesta*
Garibp - jatko-opiskelijanaikkonen
tuo linkin kirjoitus oli ihan hölmö. kirjoittaja ei ainakaan ole hyvin kouluttautunut, eikä mikään ruudinkeksijä. olisi kiva saada tälle palstalle linkkejä fiksuihin kirjoituksiin eikä aina tällaista sontaa.
siis oikeesti, kuka jaksaa lukea joitain mutu-tekstejä, joissa kirjoittaja fantasioi omien teorioiden luomiesta omien tuntemustensa perusteella?- vaikka
halla-ahoa
http://halla-aho.com/scripta/
häntä ei täällä kyllä siedetä, kun käyttää linkkejä ja tilastoja ja muuta roskaa juttujensa pohjana ja sehän on kauhiaa se - bidrali
vaikka kirjoitti:
halla-ahoa
http://halla-aho.com/scripta/
häntä ei täällä kyllä siedetä, kun käyttää linkkejä ja tilastoja ja muuta roskaa juttujensa pohjana ja sehän on kauhiaa seMielenkiinnosta seuraan Halla-ahon tekstejä (eihän muuten satu vain olemaan tällä palstalla jollakin sala nikillä;D).
Oppineena miehenä (filosofian tohtori, kielitieteilijä) Häntä voi pitää vaikka ei olisikaan kaikessa ihan samaa mieltä (myös perustellusti, ei ole tapana olla erimieltä ilman perusteluja).
En tiedä ovatko nuo suoraan herran itsensä ajatuksia tai onko hän sciptaa kirjoittaessaan ihan vakavissaan (itse en bidralina aina ole ihan tosissaan vaan lähinnä pilkesilmäkulmassa ja ironinen hymy suupielessä, karikoidut stereotypiat valmiina kirjoitettaviksi;D
Kuitenkin kirjoitan omasta maailmastani mitään tilastollista totuutta en kerro vaan pelkkää mutua mutta kai sitä on kivempi lukea kun en suoraan sano mitä ajattelen eräistä rikastuttajista... Minulla on suvaitsevaisen itsesensuuri ja halu olla loukkaamatta tai loukkaantumatta toisin kuin Halla-aholla ja eräillä uskonnollisilla ryhmillä;D)
Halla-aho harvoin kirjoittaa mitään positiivisista hänen viime kertainen kirjoituksensa oli niin sovinistista miestä että ei uskoisi hänellä olevan suomalaista vaimoa saati lapsia nykymaailmasta (Oikein hilima... mitähän senkin päässä liikkuu noita lukiessa, ihailee varmaan miehen kykyä tuottaa tekstiä joka herättelee, itsellä palaisi päreet moisesta perättömästä suomalaisuuden mollaamisesta, kun meinaa palaa jo näiden aasialaisrasistien kanssa)
HAlla-ahon tekstit ovat negaatiota... eikä niitä aluksi uskoisi älyllisen ihmisen kirjoittamaksi vaikka joskus tulee kohtia joista itsekin olen samaa mieltä... TOisaalta en ymmärrä blogien kirjoittajia muutenkaan enkä hirveästi lue niitä edes... Halla-aho on ainut ketä seuraan koska hän ajattelee asioista niin eri tavalla kuin minä.
Mokunaisena minullekin joskus hiipii mieleen pelottava ajatus, Entä jos Halla-aho on oikeassa. Sitten otan jätesäkkini kurkusta ja nuolen musumieheni varpaat, ah kun tekee gutaa ja pahat ajatukset kaikkoavat hetkeksi;D - HalliksenÄänestäjä
bidrali kirjoitti:
Mielenkiinnosta seuraan Halla-ahon tekstejä (eihän muuten satu vain olemaan tällä palstalla jollakin sala nikillä;D).
Oppineena miehenä (filosofian tohtori, kielitieteilijä) Häntä voi pitää vaikka ei olisikaan kaikessa ihan samaa mieltä (myös perustellusti, ei ole tapana olla erimieltä ilman perusteluja).
En tiedä ovatko nuo suoraan herran itsensä ajatuksia tai onko hän sciptaa kirjoittaessaan ihan vakavissaan (itse en bidralina aina ole ihan tosissaan vaan lähinnä pilkesilmäkulmassa ja ironinen hymy suupielessä, karikoidut stereotypiat valmiina kirjoitettaviksi;D
Kuitenkin kirjoitan omasta maailmastani mitään tilastollista totuutta en kerro vaan pelkkää mutua mutta kai sitä on kivempi lukea kun en suoraan sano mitä ajattelen eräistä rikastuttajista... Minulla on suvaitsevaisen itsesensuuri ja halu olla loukkaamatta tai loukkaantumatta toisin kuin Halla-aholla ja eräillä uskonnollisilla ryhmillä;D)
Halla-aho harvoin kirjoittaa mitään positiivisista hänen viime kertainen kirjoituksensa oli niin sovinistista miestä että ei uskoisi hänellä olevan suomalaista vaimoa saati lapsia nykymaailmasta (Oikein hilima... mitähän senkin päässä liikkuu noita lukiessa, ihailee varmaan miehen kykyä tuottaa tekstiä joka herättelee, itsellä palaisi päreet moisesta perättömästä suomalaisuuden mollaamisesta, kun meinaa palaa jo näiden aasialaisrasistien kanssa)
HAlla-ahon tekstit ovat negaatiota... eikä niitä aluksi uskoisi älyllisen ihmisen kirjoittamaksi vaikka joskus tulee kohtia joista itsekin olen samaa mieltä... TOisaalta en ymmärrä blogien kirjoittajia muutenkaan enkä hirveästi lue niitä edes... Halla-aho on ainut ketä seuraan koska hän ajattelee asioista niin eri tavalla kuin minä.
Mokunaisena minullekin joskus hiipii mieleen pelottava ajatus, Entä jos Halla-aho on oikeassa. Sitten otan jätesäkkini kurkusta ja nuolen musumieheni varpaat, ah kun tekee gutaa ja pahat ajatukset kaikkoavat hetkeksi;D1) Halla-ahon vaimon nimi ei ole Hilma.
2) Halla-ahon vaimon mielipiteen miehensä kirjoituksista on voinut lukea mm. vieraskirjasta
3) "eikä niitä aluksi uskoisi älyllisen ihmisen kirjoittamaksi"
-En ole tähän mennessä vielä nähnyt kenenkään ns. puhuvan Jussille jauhoja suuhun argumentoidusti. Kyllähän vieraskirjassa usein notkuu ns. suvaitsevaistoa provosoimassa tai itkemässä kuinka 'joku voi vielä nykypäivänä olla tuollainen rasisti ja lukenutkin mies vielä', mutta kertaakaan en ole nähnyt Halliksen puheita nähnyt argumentoidusti kumottavan. Kaiken maailman 'kaikissa maissa on hyviä ja huonoja'-kitisijöitä siellä kyllä käy säännöllisesti. - lähes kaikki
"kuka jaksaa lukea joitain mutu-tekstejä, joissa kirjoittaja fantasioi omien teorioiden luomiesta omien tuntemustensa perusteella"
Mitäs muutakaan nää täällä olevat kirjoitukset on kuin omien "tuntemustensa perusteella" kirjoitettua mutua?
Jos taas mukaan on linkitetty jotain faktaa tilastotietoa niin viesti sensuroidaan oitis.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214