Kuinka kauan rotat pärjää yksin?

jasperi

Minulla on 4 rottaa ja olen miettinyt että kuinka kauan ne pärjäävät yksikseen jos niille jättää paljon ruokaa ja vettä häkkiin?

7

3288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kati

Mä en raaskis jättää yhtäkään mun eläintä päiväksi pidempään yksin. Seurusteluu ihmisenkin kaa ne tarvii kuitenkin joka päivä. Suosittelisin max. 1-2 pv.

• Jonna ;)

Mä luulisin että ne ei pärjää kun pari-kolmepäivää meillä 2 rottaa ja ne ei oo ollut ku kerran 2 pvä yksin kun oltiin laivalla mutta kun sulla on 4 rottaaa ni tarvii jättää paljon ravintoa !!ja jos oot piakoin lähössä ja rotat on jää kotiin ni kannattaaa ostaa monta vesipulloa kun on näin kuuma! Ite oon lähös 2.8 Marmariksel viikoks ja lemmikit(2 rottaa & 2 gerbua) jää kotiin ja joku käy ruokkii tai serkut ottaa ne hoitoo vaikka niillä on jo 1 undulaatti,i chinchilla,1 koira ,5 kissaa ja 2 hiirtä!:)

• Leena

Eli pari päivää pärjäävät. Rotille tulee jättää paljon kuivaruokaa mutta ei lainkaan tuoreruokaa, koska se voi pilaantua ja aiheuttaa rotille mahavaivoja. Vettä tulee olla vähintään kahdessa juomapullossa (sinun kohdallasi kolme ei olisi hätävarjelun liioittelua).

Häkki tulee siivota vähän ennen matkalle lähtöä ja luukkujen kiinnipysyminen varmistetaan esim. rautalangalla juuri ennen lähtöä. On myös huolehdittava, että häkki ei ole vetoisessa paikassa eikä siihen saa missään vaiheessa päivää osua suora auringonpaiste.

Et saa tietenkään jättää rottia yksin jos edes epäilet yhdenkään olevan sairas. Rotta ei kestä kauan ilman hoitoa.

http://www.geocities.com/leenanrotat

• apuva

kyllähän ne varmaan PÄRJÄÄ pari päivää, mutt itse en ikinä jättäisi lemmikeitäni ainakaan päivää kauemmaksi ajaksi yksin!!! IKINÄ ET VOI TIETÄÄ MITÄ TAPAHTUU!!! AJATTELE JOS JOKU ROTISTASI LOUKKAANTUU!???! SIELLÄ SE SITTEN KITUU MONTA PÄIVÄÄ ILMAN MINKÄÄNLAISTA APUA!!!! KAMALAA EDES AJATELLA!!!

• Anonyymi

Mulla ois yks juttu ku jätin kaheks yöks kaks rottaa yksin. Niillä oli kaks vesi pulloo ja kuivaruokaa. Onko ne enää elossa?

• Anonyymi

On varmasti jos kaikki oli rotilla kunnossa kun lähdit eli toimivat juomapullot täynnä vettä ja ruokaa tarpeeksi. Varmasti pärjäävät pari päivää. (Itse jättäisin lähtiessä vielä jonkin tuorepalan.)

• Anonyymi

Rotat kerääntyvät Mac Donaldsiin. He jotka ovat ihmisiä eivät rottia potkitaan pois Mäkkäristä ja syljetään perään.

Mäkkäri eli Mac Donalds Suosittelen pysymään pois. Kukaan, joka on pitkään työskennellyt tuossa firmassa ei ole hyvä tyyppi. Hyvät ihmiset potkitaan Mäkkäristä ulos. Vuoropäälliköt ja ravintolapäälliköt ovat ötököitä eivät ihmisiä. Henkilökunta pidetään huumehumalassa juottamalla jokaista heistä henkilökohtaisesta mukista, jonka sisäpinta sivellään psykedeelillä. Monella on työvuorossa punoittavat silmät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2982
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1622
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe