Mukavaa keväistä päivää kaikille tällä sivulla vieraileville.Kalevi
Ystävän päivänä..
3
737
Vastaukset
- det samma :)
Thanks det samma, osaatko mitään lausua tuohon matka-autolla talvet marokossa kyselyyni, kun ei näytä ainakaan ketään muuta tietäjää kommentoivan
En kyllä valitettavasti pysty sanomaan matkailuautoasiaan oikeastaan yhtään mitään. Olen itse niita hotelli-ihmisiä.Tiedän sen verran, että Agadirissä näkee hyvin paljon matkailuautoja, joista hyvin monet ovat Ranskasta ja Saksasta. Melkein hotelli Al Moggaria vastapäätä on leirintäalue matkailuautoja varten. Tuo on Mohammed V-kadulla.En ole siellä käynyt, mutta se on muureilla ympäröity alue ja tietysti vartioitu.Ilmeisesti myöskin varustetaso on hyvä. Olen kuullut, että siellä on myöskin ravintola.Maksuista ja viipymisajasta en tiedä mitään.Valitan.-Marokon tiekartan olen aikoinani ostanut Akateemisesta kirjakaupasta Helsingissä. Toinen paikka josta kartan voisi löytää on Karttakeskus Vuorikadulla. Tietty samassa kaupungissa.-Yksi mahdollisuus on mennä matkatoimistoon ja pyytää heitä selvittämään hinta ym kysymyksiä.En tiedä ryhtyvätkö aselvittämään jos ei osta mitään.Kalevi
- jeniii
Osaisitko sinä kalevi.s viisaampana ja tietäväisenä vastata minun kysymyksiin agadiristä ja marrakeshistä? Olisin kiitollinen avusta :)Tuolta löytyypi kysymykset mitkä mieltäni painoi.
http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=4500000000000959&posting=22000000033054376
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1063014- 101874
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3941723Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211631Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191287
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201049