Terve,
Pohjakoulutukseltani olen kasvatustieteen kandidaatti varhasikasvatuspuolelta. Olen paiskinut töitä monenlaisia nyt 10 vuotta valmistumisen jälkeen ja kaksi lasta saanut. He ovat nyt koululaisia.
Opiskelu olisi piristävä asia, mutta onko varhaiskasvatuksen maisterin papereista hyötyä? Mihin valmistuneet käytännössä sijoittuvat? päiväkotiin open hommiin suurin osa?
Sinä joka olet opiskellut, kertoisitko onko suurin osa luentoja vai kirjatenttejä,vai suhteessa 50-50.Asun aika kaukana Hesasta, se kiinnostaisi tietää.
Mihin aikaan muuten yliopiston luennot alkavat? Voisi jo tsekata linja-aikatauluja.hih1
Mutta ensin pääsykoekirjojen kimppuun.
kannattaako varhaiskasvatuksen maisterin paprut hannia?
2
1385
Vastaukset
- Tällaista...
He sijoittuvat esimieshommiin ja tutkimustyöhön mahdollisesti, mahdollisille ylemmille aloille päiväkotimaailmaan ja esikouluun. Esim. päiväkodin johtajana olen kuullut olevan näitä maistereita...Ja työnhaussa kuulemma näitä tyyppejä katsotaan hyvällä, sillä he ovat oikeasti keskittyneet näiden koulua aloittavien lasten ohjaukseen! Palkankin voi kuvitella olevan ehkä hieman parempi...
- justiina
ja saakin kuvitella olevan isompi! Mutta eihän se ole. Katso palkkataulukoita. Harkitse vielä, olisiko vaikkapa luokanopettajan opinnoista enemmänkin iloa. Aikuisopetuksen puolella palkat ovatkin jo sitten hieman runsaammat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096