Hei minulla on 8 kk vanha Japanese Chin joka on alkanut saamaan sellaisia yskä kohtauksia ja vällillä tulee oksennukset onko tämä normaalia tälle rodulle vai pitäisikö mun olla huolissaan ei ole kokemustä tästä rodusta toivottavasti joku voisi auttaa olisin todella kiitollinen jos joku voisi auttaa
apua kaipaava
3
334
Vastaukset
- apua antava
Hei,
Vie koirasi lääkäriin, lääkärin lausunnon jälkeen voit päättää oletko huolissasi vai et. Josset halua viedä koiraasi lääkäriin (eläinrääkkääjä!) niin soita edes sinne!- vikkeliinna
ANTEEKSI MUTTA MISTÄ SÄ NOIN PÄÄTELET ETTÄ OLEN ELÄIRÄÄKÄJÄ KYSYN VAIN NEUVOJA ENKÄ HALUNNUT ETTÄ ALETAAN HAUKUMAAN EN OLE DOLLAKAAN MIKÄÄN ELÄINRÄÄKÄJÄ
- toinen avustaja
vikkeliinna kirjoitti:
ANTEEKSI MUTTA MISTÄ SÄ NOIN PÄÄTELET ETTÄ OLEN ELÄIRÄÄKÄJÄ KYSYN VAIN NEUVOJA ENKÄ HALUNNUT ETTÄ ALETAAN HAUKUMAAN EN OLE DOLLAKAAN MIKÄÄN ELÄINRÄÄKÄJÄ
Miksi huudat?
Onhan se nyt kumma jos koira kipeänä eikä sitä tajua läääriin viedä :( Tuskin millään rodulla "normaalia" yskiminen ja oksentelu.. en ole ainakaan kuullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076