Koska ostamaan vaatteita

Vauvalille??=)

Elikkäpäs, koska ootte alkaneet ostella vaatteita vauvelille?=) Itsellä rv 8 4 vasta, vielä ei ole ollut aikeissa, mutta kunhan kyselen :)

9

822

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rv 23

Elikäs itse kävin heti kun sain tietää ostamassa pienen bodyn, joka näiden tietojen mukaan kuitenki on pieni. Aika iso järkäle meille kuulemma tulossa. Olin jotenkin niin tohkeissani ja kaipasin jonkun "todisteen" siitä että on vauva tulossa. :D Nyt kyllä osteltu sitten jo jonkun verran kun saatiin tietää kumpi on meille tulossa. :)

• harkiten

sillä sukulaiset yms. tuo niitä sitten kuitenkin.

• sitten ei tuo.
        harkiten kirjoitti:

sillä sukulaiset yms. tuo niitä sitten kuitenkin.

Meille ei kukaan juuri ole koskaan tuonut vaatteita vauvoille, kun kaikki ajattelee, että me ollaan jo saatu vaikka kuinka jostain. Ollaan oltu ihan pulassa vauva-aikoina ennen kuin on sitten itse ostettu. Kaikkea muuta kyllä tuodaan, kukkia, leluja jne, mutta ei vaatteita.

• itselläni on raskausviikkoja jo 11 1 ja kova mieli ois ollu mennä jo ostelee vauvan vaatteita mut olen vielä pidättäytynyt ettei tulis ostettua vielä.
      olen vasta muutamalle kertonut ja kieltänyt heitä kertomasta eteen päin raskaudestani. =)

• hankintoja

Mä ostin yhden asun vauvalle viikolla 15. Muuta en oo vielä hankkinut, nyt viikolla 16. Jotenkin ei uskalla intoilla, vaikka kaikki onkin mennyt hyvin.

• vaatteista juu

Itse en ole ostanut vielä ensimmäistäkään vaatetta vauvalle. En oikein vieläkään tiedä, että mitä pitäisi hankkia. Rv26 meneillään. Äitiyspakkauksen sain tällä viikolla. siinä ainoat vaatteet mitä on tällä hetkellä...

• -a-

Mä olen ostanut silloin kun jotain merkittävää on tapahtunut =) Esim. kun viikolla 10 kuulin ekan kerran sydänäänet, kävin ostamassa pienen paidan ja pienet sukat

• möhömahainen

Mä ostin ekat vaatteet ekan ultran jälkeen. Ja nyt oon joulun jälkeen ostellu enemmän ku on ollu alennuksessa. Tiedän myös mitkä rattaat tilataan, mikä hoitopöytä, sänky yms. Mä en haluu ees aatella että jättäisin kaiken loppumetreille ja sit juoksisin kaupasta toiseen ison mahan kanssa kaikkea ettimässä. Nyt on levollinen mieli ku tietää mitä tilaa.
      Siskolle muuten kävi niin että oli jättäny viime tippaan ja lapsi syntyki kuukauden ajoissa. Rattaat tuli aika myöhään ku toimitusaika oli ollu 8viikkoa!

• ÖKDLAJDI

HEI!

Vähitellen olen ostellut, kun on eteen tullut jotain mielusta, mikä sopii sekä pojalle että tytölle. Ensimmäisen vaatekapaleen ostin joskus rv8 tai 9. Nyt on menossa rv17 0 ja kaapissa on muutama body ja parit housut. Isommat ostokset on tarkoitus tehdä sitten vähän keväämmällä, mutta niitäkään en halua aivan viimetippaan jättää, koska, kun masu kasvaa on kaupoissa juokseminen aina vaikeampaa. Niin ja vaatteita ostan varmasti lisää sitten kun saamme selville tulokkaan sukupuolen! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5640
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1812
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1707
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1546
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      24
      1464
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1291
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      334
      1260
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      343
      1242
    10. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1235
    Aihe