taisi olla kun teki sen ensimmäisen tyttärensä. Nyt on käynyt ilmi että tuo tytär on seurustellut yhden huligaanin kanssa joka pahoinpiteli Tampereen Vanhan kirkon portailla kirkkoon menneen nigerialaisen papin rasistisista syistä.
Juicen suurin virhe
5
615
Vastaukset
- tuoppi
todella että lapsien tekeminen olisi virhe? Kukaan ei voi etukäteen tietää millaisia lapsista tulee, siihen vaikuttavat niin monet asiat, kasvatus yms. Sen perusteella mitä olen Juicen elämäkertaa tutkinut ja asiasta lukenut, en voi sanoa hänen olleen paras mahdollinen isähahmo. Toki ymmärrän ettei luova taiteilija ja keikkaileva muusikko ehdi välttämättä osallistua kovin paljoa lasten kasvattamiseen. Se mitä jokainen aikuinen, liitossa tai eronnut, voi lapsilleen tehdä, on olla heille ystävä ja kaveri.
- Welmary
Voi hellanlettas sentään, että täällä tällaisestakin joku viitsii aloittaa ketjun. Ja tähän minäkin vielä vastaan - huh huh...
- volans
Juiceenhan se liittyi..ja jättihän Juice sen tyttärensä perinnöttömäksi
- Jokke
volans kirjoitti:
Juiceenhan se liittyi..ja jättihän Juice sen tyttärensä perinnöttömäksi
Pienestä pitäen on helvetin hieno!
- Afroditen_poika
Eihän tuo tietenkään kiva uutinen ole. Mutta tuskinpa Juicen tytär on vastuussa ex-heilansa tekemisistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689