Minulla on ulkoinen LaCie kiintolevy. Ja siinä takana on sellainen ON/OFF kytkin.
Kysymys on, että kun vetänyt levyaseman roskakorin päälle, niin saako aseman jotenkin takaisin näkyviin vetämättä tuota kytkintä ensin OFF asentoon ja sen jälkeen ON tai irrottamatta USB johtoa.
Linuxissa on helppoa kun on mount / unmount, entäs Macissa?
En usko että se kytkin enää kauan kestää jos tuolla tavalla raiskaan sitä jatkuvasti..
Voiko joteinkin
3
400
Vastaukset
- elvy
Tuolla on jotain
http://forums.macosxhints.com/archive/index.php/t-42044.html
levytyökalulla voi yrittää?
Itse pidän levyä mountattuna niin pitkään kunnes tulee tarve oikeasti irrottaa sen kaapeli koneesta. Virranhallinta sammuttaa/käynnistää levyn tarpeen mukaan.- oma nimimerkki
Pitää katsoa tuo.. Kiitos.
PS: Itse en saa unta jos levy on päällä, pakko sammuta yöksi. - 1stMacFinn
oma nimimerkki kirjoitti:
Pitää katsoa tuo.. Kiitos.
PS: Itse en saa unta jos levy on päällä, pakko sammuta yöksi.Jos tuossa levyssä ei ole virranhallintaa eli ei mene nukkumaan kun ei ole käytössä, se virtakytkin on sentään tehty sitä varten, että levyä sammutetaan ja käynnistellään sillä. Ei se sentään pienestä käytöstä rikki mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751166
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813