Eli hyvä ystäväni on jo erään ystävänsä lapsen kummi.
Mielestäni on itsestäänselvää että tästä ystävästäni tulee lapseni kummi, mutta olen alkanut pohtimaan onko se liikaa, kun hänellä on jo kummilapsi?
Onko teillä muilla useampia kuin yksi kummilapsi? Kuinka yleistä se nykyään on :)
Ystävällä jo kummilapsi
6
1255
Vastaukset
- mamaliini
Minulla on 5 kummilasta ja kaikki ovat tärkeitä. Minusta se on aika yleistä, että on useampi kummilapsi.
- :) :)
minulla on kolme kummilasta, eikä mielestäni yhtään liikaa :)
- =)=)=)
minun kummeillani on kuusi kummilasta minun lisäkseni, eli yhteensä SEITSEMÄN ja meitä kyllä huomioidaan tasapuolisesti kaikkia, vaikka osa meistä on jo rippikoulun käynyt ja täysi-ikäisiäkin...
Kaksi ei ainakaan pitäisi olla liikaajos vain lapsista pitää... - Täti
Minulla on kuusi kummilasta, joista kaksi on sukulaisten lapsi ja muut ystävien.
Kaikki on yhtä tärkeitä, vaikka osa on jo täysi-ikäisiä.
Kaksi kummilasta ei todellakaan ole paljon,
jos lapsista pitää. - kuumitäti72
Samoin minulla, kummilapsia on kuusi. Yksi heistä jo täysi-ikäinen, mutta silti yhä erityinen suhde häneen olemassa. Kummius on antanut minulle hienon tilaisuuden tutustua ystävieni lapsiin erityisellä tasolla ja koen kummiuden olevan erityinen osoitus ystävyydestämme. Joten ystäväsi on varmasti otettu tästä kummitehtävän osoittamisesta. Rohkeasti vaan asiaa kysymään - kummiudesta voi toki halutessaan kieltäytyäkin, mutta kukapa meistä saa näitä kutsuja koskaan liikaa?
- ikähaarukassa
25-4 vuotta.Ei yhtään liikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748