samalla intohimolla, täysillä kuin Kirka. Heillä on ulkonäössäkin eniten samoja piirteitä koko sisarusparvesta. Sammy oli toki samanlainen hurmaavan näköinen kaveri. Kiitos Muskalle upeista esiintymisistä!
Muska
esiintyy
4
1359
Vastaukset
- Kuka Muska
Siis kuka Muska.Muska, jostain vaarien horisontista. Levätköön kumminkin rauhassa. Siis se Kirka.
- niinpä niin
Etkös tiä ken on muska? Miltä planeetalta olet! hah haa.. Muskassa on paljon Ihanaa Kiriliä. Joten voimaa ja jaksamista suomen kansan viihdyttämiseen Muska!
- Muskahan
villitsi yleisön Kirkan muistokonsertissa, samoin Ari Koivunen. Hienoa!!!!
- Nordic-man
Ari Koivunen munas itsensä 100%:sesti ei osannu sanoja ei pysynyt nuotissa, ja vielä se lippalakki. Muskan kohdalta voin todeta, että se ainaskin yritti, mutta kannattais kuitenkin varoa liikaa imitoimasta Kirkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294